- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۱۱/۱۹

آقای شیویاری اگر اینگونه پیش بروید نماینده های شهرستان میانه از تهران هم بیشتر می شود/ آقای نماینده شما نمی توانید برای خود جانشین انتخاب کنید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانه نیوز، چند روزی می شود تیتر میانه نیوز مبنی بر اینکه «آیا شهرستان میانه ۳ نماینده دارد؟» بر سر زبان ها افتاده و بیشتر مردم از اینکه در این مورد افشاگری صورت گرفته بسیار خرسند هستند اما رفتارهای شیویاری و اطرافیان متعصب وی که فقط نیمه پر لیوان را می بینند از افشای این موضوع به شدت ناراحت هستند.

مطلبی که اخیراً در میانه نیوز در این مورد منتشر شده بود متاسفانه شخص آقای شیویاری و اطرافیان وی یا خوب متوجه منظور ما نشده اند یا اینکه خود را به کوچه علی چپ زده اند چرا که یک مشاور نماینده باید جایگاه خود را بشناسد و بداند در کجا و به کدام صندلی تکیه می کند وقتی یک مشاور در کنار فرمند دیگر نماینده مردم میانه می نشیند چه توجیهی برای این کار وجود دارد؟

01001

 

یک مشاور وظیفه دارد زمانی که نماینده مردم در شهرستان حضور ندارد در جلسات شهرستان حضور یافته و برای نماینده گزارش ارائه دهد چرا که متاسفانه نماینده ی دکتر شیویاری نه تنها از جایگاه خویش و قوانین آن آگاهی ندارد بلکه این موضوع را طوری جلوه می دهد که انگار همه مخالف او هستند.

 

دیروزدر سالن فرمانداری شهرستان عده ای از خبرنگاران دور هم جمع شده بودند که شیویاری و به اصطلاح مشاور وی در نزد آنان حضور یافتند که شیویاری خطاب به خبرنگاران گفت: من این آقا را به عنوان نماینده خود به فرمانداری معرفی کرده و نامه داده ام و اینکه در فضای مجازی می گویند نماینده سوم بگویند؛ به دکتر فرمند نیز گفته ام نماینده چهارم را نیز وی انتخاب کند.

 

بارها و بارها عرض کرده ایم آقای شیویاری شما یا از قانون اطلاعی ندارید یا خودتان نمی خواهید این موضوع را درک کنید که یک نماینده نمی تواند برای خود نماینده یا جانشین انتخاب کند فقط می توانید آن آقا را مشاور خود خطاب کنید این برای دومین بار است که می گوییم طبق اصل ۸۵ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، سمت نمایندگی قائم به شخص است و قابل واگذاری به دیگری نیست چرا که شما با انتخاب این نماینده تان باعث ناراحتی مردم شده اید چون نماینده شما جایگاه خود را نمی شناسد و در بالای جلسات اداری شهرستان و شاید هم در مجلس تکیه می زند که در تصویر بالایی این موضوع را به عین مشاهده می کنید.

 

آقای شیویاری نماینده عزیز! مردم برای شما اعتماد کرده اند و رأی داده اند تا برای آنان کار کنید نه اینکه هر روز یک نماینده برای خود انتخاب کنید و برای دکتر فرمند هم بگویید که شما هم نماینده چهارم را انتخاب کنید؛ اولاً شما حق این را ندارید که برای دیگر نماینده شهرستان تعیین تکلیف کنید چون وی خودش از قانون اطلاع دارد ثانیاً اگر اینگونه پیش بروید مطمئناً نماینده های شهرستان میانه از تهران هم بیشتر می شود چرا که تاریخ شهرستان میانه نشان نداده است که نمایندگان برای خود جانشین انتخاب کنند.

 

 وقتی که شما در شهرستان حضور ندارید فقط در آن زمان است که مشاور شما می تواند در جلسات حضور یابد و به شما ارائه گزارش دهد نه اینکه پا به پای خودتان وی را به تمامی جلسات و مراسمات همراهی می کنید؛ آقای شیویاری، همگان می دانیم که وظیفه یک نماینده، قانون گذاری و نظارت بر اجرای آن است پس وقتی شما در امر قانون گذاری کشور دخیل هستید با این کارها باعث تضعیف اعتماد مردم نسبت به خودتان می شوید.

 

همچنین خالی از لطف نیست که مردم میانه از این موضوع هم خبر شوند که وقتی در فرمانداری میانه خبرنگاران دور هم جمع بودند شیویاری خطاب به آنان گفت: آقایان! به ولای علی قسم اگر امروز دکتر شیویاری نبود بیمارستان افتتاح نمی شد! رفتم پیش وزیر بغضم گرفت گریه کردم گفتم که نباید تابلوی بیمارستان که به نام امام خمینی (ره) مزین است زمین بیفتد و امروز تمامی کائنات بسیج شده اند تا بیمارستان افتتاح شود.

 

دکتر شیویاری این دروغ ها را بگذارید کنار و از نام حضرت علی آن بزرگ مرد جهان اسلام بترسید چرا که مردم شاهد هستند از حامدی، امام جمعه سابق گرفته تا تمامی  مسئولین ارشد شهرستان هر کدام به نوعی در تلاش بودند تا بیمارستان امام خمینی (ره) افتتاح شود پس تنها شما در افتتاح بیمارستان دخیل نیستید و لطفاً تلاش نکنید که افتتاح بیمارستان امام خمینی (ره) را به نام خود تمام کنید.

 

یک نماینده که در نزد وزیر، خودش را به گریه و ضعف بزند دیگر نمی تواند قاطعانه مطالبات مردم را پیگیری کند چرا که جایگاه یک نماینده بسیار فراتر از یک وزیر است پس به جای گریه می توانستید قاطعانه به عنوان نماینده مردم میانه، شهر شهدای زینبیه و ثارالله از وزیر مطالبه کنید.

 

آقای شیویاری یادتان باشد امام خمینی (ره) به شهدا و خانواده های آنان احترام زیادی قائل بودند و حال اگر شما می خواهید به حضرت امام خدمتی کرده باشید باید ابتدا با خانواده های شهدا و ایثارگران به خوبی و با احترام رفتار کنید و از گفتن جملاتی چون به من چه که خانواده شهید هستید، که اخیراً نیز به یک خانواده شهید این جمله را گفتید و باعث گریه آنان شدید پرهیز کنید.

 

در ادامه در مورد قضیه افتتاح بیمارستان و اظهارات شیویاری؛ فرمند دیگر نماینده میانه در آیین افتتاح بیمارستان امام خمینی (ره) از وزیر بهداشت انتقاد کرد و در مورد وضعیت بیمارستان امام خمینی (ره) افشاگری کرد ولی شیویاری به مقوله مشکلات بیمارستان امام وارد نشد و به وزیر گفت دستتان را می بوسم!

 

فرمند: به عنوان نماینده مردم شهرستان میانه وظیفه دارم مشکلات این شهرستان را بازگو کنم، آقای وزیر وقتی با شما در حال گذر از بخش دیالیز بودیم مریض‌ها و سایر افراد حاضر گفتند که دستگاه‌ها کهنه بوده و دست دوم هست.

 

فرمند: مریضی که زیر دستگاه دراز کشیده بود گفت که دستگاه‌ها لخته می‌بندند و مشکل دارند!

 

فرمند: بسیاری از پرسنل و پزشکان با بنده تماس گرفتند و گفتند که چند بخش از بیمارستان خاتم الأنبیاء و یکسری از تجهیزات آن جا را به بیمارستان امام خمینی(ره) انتقال داده‌اند.

 

فرمند: ما قرار نبود بیمارستان خاتم الأنبیاء را به بیمارستان امام خمینی (ره) انتقال دهیم لذا قرار بر این بود که تخت‌های دیگری هم به بیمارستان امام (ره) میانه اضافه شود.

 

فرمند: آقای وزیر! پزشک‌های جراح شما به من می‌گفتند آقای فرمند مایع‌های ضدعفونی کننده را برای ما نمی‌دادند ما نگران بودیم که دست‌هایمان تمیز نمی‌شود لذا امکان دارد که ما مرض را به بیمار منتقل کنیم ولی تا وزیر آمد الان دو روز است که مایع داریم.

 

فرمند: بخش بهداشت و درمان میانه ضعف مدیریتی دارد.

 

فرمند: ما پرستار و کادر بیمارستانی به حد کافی نداریم از بیمارستان‌های دیگری نیرو آورده‌اند.

 

فرمند: این بیمارستان مشکل دارد چرا که می‌خواهند آن را یک ماه تعطیل کنند تا تکمیلش کنند، برخی از دستگاه‌های دیالیز ما خراب هستند.

 

فرمند: آقای صومی به من قول داد و گفت که اگر لازم باشد از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی تبریز من برای شهرستان میانه دستگاه ام آر آی تهیه می‌کنم ولی الان می‌گوید که فلانی پول نداریم.

 

1
1