- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۱۱/۱۶

برای اولین بار ساخت سریال در میانه، با حضور بازیگران و عوامل مشهور کشور +تصاویر

001

به گزارش صدای میانه، سالار مرضه ای بازیگر جوان میانه ای سریال "لبخند رخساره" و "پشت بام تهران" ضمن تایید این خبر ،جزییاتی از حضور عوامل این سریال در میانه را بیان کرد.

عوامل سریال "لبخند رخساره" که چندی پیش مراحل تولید آن به پایان رسیده ،در میانه حضور داشتند.

بازیگر سریال "لبخند رخساره" در این باره می گوید: طی چند ماه گذشته با عوامل سریال صحبت های زیادی کردم تا از میانه بازدید کنند ،البته قبل ازاینکه میانه را بشناسند از چهره های محبوب و معروف کشور که میانه ای هستند نام میبردم و میگفتم که میانه دارای طبیعت بسیار زیباییست،تا اینکه علاقه پیداکردند بیایند و میانه و امکانات آن را از نزدیک ببینند .

002

003

004

005

بازدید عوامل لبخند رخساره از میانه برای ساخت سریال جدید

دستیار کارگردان سریال "لبخند رخساره" ادامه داد: عوامل همه جا را پسندیدند اما از نبود آسفالت مناسب گله داشته و کمی بی میل شدند ،اما خواهش و تمنا کردم که نادیده بگیرند.

مرضه ای بر این باور است که در صورت نهایی شدن که بستگی به همت همه دارد علاوه برهنر از نظر اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم، چهارهزار نفر منتفع می شوند و با توجه به حضور چهره های سرشناس درآمد میلیاردی نصیب شهرستان می شود.

مجموعه ای که قرار است عوامل سریال "لبخند رخساره" در میانه تولید کنند "برادر جان" نام دارد و مراحل پیش تولید آن در حال انجام است.

تولید سریال "برادر جان" از سال 96 آغاز می شود وطبق پیش بینی ها و نظر مثبتی که عوامل نسبت به میانه داشته اند، 6 ماه در میانه حضور پیدا خواهند .

از جمله عوامل این سریال می توان به سعیدنعمت الله(نویسنده) ،بهرنگ توفیقی (کارگردان) ،محمدرضاشفیعی(تهیه کننده) ؛سالار مرضه ای و مجیدمافی(دستیاران کارگردان) و محمد دارایی(عکاس)

نظر نگارنده این است فارغ از شدن یا نشدن این کار در میانه کار ارزشمند سالار مرضه ای ست که دست عوامل تولید یک سریال که قرار است از شبکه های سراسری پخش شود را گرفته و به زادگاهش آورده و اینگونه عرقش را نشان داده و دینش را ادا کرده ، خیلی از هنرمندان شهرمان را داریم که بعد از رشد منکر محل تولدشان شده اند.

در پایان تصاویری از هنرمند جوان شهرمان که در سریال مناسبتی "لبخند رخساره" ویژه ماه رمضان(شبکه سه یا یک) بازی کرده ، منشی صحنه و دستیار کارگردان بوده را منتشر می کنیم:

 

1
1