- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۱۱/۱۴

مسئولین شهرستان از خانواده آتش نشان شهید میانه ای دیدار کردند

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه  شهرستان میانه به همراه جمعی از اعضای شورای تامین، بخشداران و اعضای شورای اداری با حضور در منزل پدری شهید ناصر مهرورز آتش نشان میانه ای  به خانواده بزرگوار  این شهید  فداکار تسلیت گفته و برای شادی روح ایشان به قرائت فاتحه  و صلوات پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری مهرصبا، پدر شهید ناصر مهروز نیز ضمن قدردانی از این حضور گرم و پرشور  مسئولین شهرستان ، به دیدار خود با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر سر مزار فرزند شهیدش اشاره کرده و  از ابراز محبت ایشان  ابراز خرسندی فراوان نموده گفت:  دل و جانم فدای رهبرم.

وی اظهار کرد: رهبر انقلاب مردی باصفا و مهربان است  که خوبیهای ایشان قابل توصیف نیست و  در این چند لحظه ای که با ایشان صحبت کردم انگار دنیای عالم را به من هدیه دادند.

مهرورز در ادامه با بیان خصوصیات اخلاقی شهید ناصر مهرورز، گفت: فرزندم عین دلسوزی و فداکاری بود و از هر آنچه که از دستش برآمد برای خوشحال نمودن اعضای خانواده، دوست ، آشنا و فامیل دریغ نمی کرد.

 گفتنی است مجلس یادبود و گرامیداشت شهید مهرورز در  مسجد جامع میانه ( بارگاه امامزاده اسماعیل(ع)) با حضور مردم و مسوولین شهرستان از ساعت 15 الی 17 برگزار خواهد شد.

 

001

002

 

 

1
1