- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۱۱/۰۶

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میانه برگزار شد+تصاویر

با حضور معاون سیاسی فرماندار ویژه میانه، کبیری از کارمندان این اداره بعنوان سرپرست جدید ورزش و جوانان میانه معرفی و از زحمات مهدی نوایی تجلیل شد.
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، مهدی نوایی از پیشکسوتان تکواندو هشترود که ریاست اداره ورزش و جوانان میانه را بر عهده داشت به عنوان ریاست این اداره در شهرستان مراغه منصوب شده است.

مراسم تودیع و خداحافظی آقای مهدی نوائی رئیس اداره ورزش و جوانان میانه و معارفه آقای عبدالحمید کبیری بعنوان سرپرست جدید با حضور معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش وجوانان  استان، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری، شهردار، فرمانده سپاه میانه، جمعی از مسئولان و جامعه ورزشی میانه در سالن هلال احمر برگزار گردید واز زحمات نوائی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

استاد قربانعلی وفائیان (پدر ورزش میانه) با اشاره به شکفته شدن استعدادهای نهفته جوانان ورزشکار در طی مدیریت آقای نوایی از زحمات ایشان، تقدیر و تشکر نمود.

 در ادامه مهدی نوائی  گزارش اجمالی ازعملکرد دوران مدیریت خود از بستر سازی و پی گیری جهت تخصیص اعتبارات جهت تعمیر و تجهیز ومطرح نمودن ورزش میانه درسطح استان و کشور نام بردند.

وی با اشاره به گزارش ۵ساله و آمار مدال های کسب شده توسط ورزشکاران میانه در مسابقات  پاراالمپیک ،جهانی، بین المللی، آسیایی و کشوری در طی سالهای ۹۰ الی ۹۵ از سایر مسئولان شهرستان اعم از فرماندار و شهردار در حمایت از ورزش و جوانان میانه تقدیر و تشکر کرد.

در این مراسم  با اهداء هدایایی از زحمات  مهدی نوایی تقدیر و تشکر نموده وحکم آقای عبدالحمیدکبیری بعنوان سرپرست جدید اداره اهدا شد.

001

002

003

004

005

006

007

008

009

010

011

012

013

 

1
1