- ارسال کننده: محمود زرین تاریخ: ۹۰/۱۲/۱۸

معاون فرمانداری شهرستان میانه بر ارزیابی عملکرد کمیته های طرح استقبال از نوروز تاکید کرد


 معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان میانه بر ارزیابی عملکرد کمیته های طرح استقبال از نوروز توسط مسافران با ارائه فرم سنجش عملکرد به آنها در هنگام ورود و خروج مسافران تاکید کرد.

جمشید عبداللهی  در جلسه هماهنگی ستاد  استقبال از میهمانان نوروز ی شهرستان میانه با تبریک پیشاپیش به مناسبت ایام عید نوروز و آرزوی سالی بدون حسرت برای تمامی ایرانیان گفت: طرح استقبال از نوروز از 25 اسفند آغاز و تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت که امیدواریم بتوانیم با کمک مسئولین امر و کمیته های تخصصی تشکیل یافته و عمل به وظایف مربوطه از سوی اعضای کمیته ها بتوانیم میزبان خوبی برای میهمانان نوروزی و گردشگران شهرستان میانه باشیم.
وی در ادامه وظایف اعضای کمیته های طرح نوروزی را متذکر شده  و افزود: شهرستان  میانه با تمام امكانات ، امنيت كامل و امنيت خاطر آماده پذيرايي از ميهمانان و گردشگران عزيز مي باشد.
وی همچنين ارائه فرم  در هتل ها ،مدارس و محلهاي ازدحام و تجمع مسافران را از دیگر امور ارزیابی عملکرد کمیته ها عنوان کردو گفت: در ایام عید رسیدگی به نانواييها و بهداشت آنها و کنترل قیمتها توسط تعزيرات و بازرگاني و نصب راهنما و تهيه بروشور ، نظافت و زيباسازي شهرو رسيدگي به محل بيتوته مسافران توسط شهرداری ، کنترل عابربانکها و ... از امورات طرح استقبال از نوروز در شهرستان میانه می باشد.
عبداللهی با بیان اینکه سال گذشته ارزيابي  عملکرد کمیته ها مطلوب و رضایتبخش بود گفت: تمام عزيزان تلاش شبانه روزي كردند تا ميهمانان عزيز در آسايش باشند.
وی در ادامه گفت : كميته حفاري باید دقت کند تا 15 فروردين هيچگونه حفاري انجام نشود مگردر شرايط بسيار ضروري آن هم با هماهنگي فرمانداري.
عبداللهی در پایان هماهنگی امداد خودرو، تقويت نيروها با توجه به بالابودن طول محورهاي مواصلاتي شهرستان و آمادگي عوامل راه و ترابري ، هلال احمر ، اورژانس ، پليس راه و كليه دستگاهای اجرايي و شهرداري آمادگي كامل بهداشت و درمان مراكز بهداشتي و بيمارستانها ، پايگاههاي اورژانس ، خانه هاي بهداشت و آمادگي كليه شركتهاي بيمه جهت خدمت رساني  به مسافران نوروزی را خواستار شد.

1
1