- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۱۱/۰۵

حضور باشکوه مردم میانه در مراسم گرامیداشت شهدا و جانباختگان حادثه پلاسکو+تصاویر

شامگاه امروز مردم غیرتمند و قدرشناس میانه جلوه باشکوهی از پاسداشت ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشتند.
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از روابط عمومی شهرداری میانه، مردم، مسئولان و فعالان نهادهای مدنی و شبکه های اجتماعی شهرستان میانه شامگاه روز شنبه ۲ بهمن ماه با تجمع در ساختمان مرکزی آتشنشانی شهرداری میانه و قرائت فاتحه و روشن کردن شمع یاد شهدای آتشنشانی و جانباختگان حاددثه ساختمان پلاسکوی تهران را گرامی داشتند.

 

در این مراسم باشکوه و معنوی که در فضایی از حزن و اندوه برگزار شد شرکت کنندگان با نثار دسته های گل و و روشن کردن شمع به روح بزرگ شهدا و ایثارگران عرصه امداد و نجات ادای احترام کردند.

 

این مراسم در حالی برگزار شد که حضور مردم در این سطح برای مدیران و مسئولان شهرداری و آتشنشانی میانه غیر منتظره بود و تمهیدات آنچنانی فراهم نشده بود ولی با سرعت عمل مجریان برنامه مراسم با شور و حال وصف ناپذیری به اجرا درآمد.

 

حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه میانه، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار میانه، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، زنان و مردان، گروه ها و اصناف مختلف، مهندسان، پزشکان، کسبه، رؤسا و کارکنان ادارات و سازمان ها، جامعه ورزشی، خانواده های آتشنشانان، فعالان مدنی و کاربران شبکه های مجازی فضایی مشحون از همدلی و مودت ایجاد کرده بود.

 

سخنرانان در این مراسم با اشاره به فداکاری ها و جانبازی های آتشنشانان در جای جای میهن اسلامی در هر زمان و هر مکان بر ارزش های مادی و معنوی ایثار آنان تاکید کرده و حضور و حمایت صمیمانه مردم از آتشنشانان را مایه دلگرمی و پشتکار نجاتگران و آتشنشانان دانسته و قدردانی کردند.

 

در بخشی از این مراسم مأموران آتشنشانی شهرداری میانه با قرائت سوگندنامه آتشنشان ها بر عهد و پیمان خود با خدا تجدید میثاق نموده و در حضور قرآن کریم و در پیشگاه مردم حاضر در مراسم بار دیگر بر پایبندی خود به نجات جان و مال و ناموس مردم از خطرات و بلایا تاکید کردند.

 

گفتنی است قبل از اجرای این مراسم طی دیروز و امروز گروه های مختلفی از مردم و مسئولین و دانش آموزان مدارس شهر میانه با حضور در ساختمان مرکزی آتشنشانی میانه ضمن تسلیت به همکاران آتشنشانان شهید، حمایت و پشتیبانی خود را از آتشنشانان شهرداری میانه اعلام کرده بودند.

 

عکس های مجید مختاری عکاس آتشنشانی شهرداری میانه را از این مراسم و  حضور مردم و مسئولان طی دیروز و امروز می بینید:

001

002

003

004

005

006

007

008

009

010

011

012

013

014

015

015

017

018

019

020

021

022

023

03244

025

026

027

028

 

1
1