- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۱۰/۱۵

بهره برداری از طرح احیای فولاد میانه تا ۱۵ اسفند سال جاری/ فراخوان جذب ۲۵۰ نفر قبولی طی دو مرحله

بعد از ظهر دیروز جلسه ای با حضور امام جمعه میانه، معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه و نمایندگان مردم میانه در مجلس شورای اسلامی و با حضور کرباسیان مدیرعامل ایمیدرو و مهندس شریفی مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران در محل شرکت ملی فولاد ایران و موسسه عاشورای شرکت خاتم الانبیاء در تهران تشکیل شد.
بهره برداری از طرح احیای فولاد میانه تا ۱۵ اسفند سال جاری/ فراخوان جذب ۲۵۰ نفر قبولی طی دو مرحله
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، فردین فرمند در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در میانه، با اشاره به تصمیمات اخذ شده در جلسه بررسی مشکلات فولاد میانه که در محل شرکت ملی فولاد ایران برگزارشد اظهار داشت: در این جلسه امام جمعه، فرماندار و نمایندگان شهرستان میانه حضور داشتند که با حضور کرباسیان مدیرعامل ایمیدرو و شریفی مدیر عامل فولاد ایران به مشکلات فولاد میانه پرداخت شد.

 

نماینده مردم میانه با بیان اینکه ۲۵۰ نفری که در آزمون استخدامی فولاد میانه پذیرفته شده بودند به زودی مشغول به کار می‌شوند، تصریح کرد: این ۲۵۰ نفر سالهاست که بلاتکلیف بوده و شیرینی قبولی در آزمون استخدامی برای آنان تلخ شده بود بنابراین در این جلسه مقرر شد که ۱۳۰ نفر در چند روز آتی جذب شده و وارد دوره‌های آموزشی می‌شوند.

 

وی افزود: ۱۲۰ نفر باقی مانده نیز طبق قرار داد شرکت مهندسی در بخش ذوب، پس از گذراندن دور‌های آموزشی در چند ماه آتی، مشغول به کار می‌شوند.

 

فرمند با تشریح اینکه روند استخدام این ۲۵۰ نفر قطعی است افزود: شرکت ایمیدرو و فولاد به تعهدات خود در مورد جذب تمامی ۲۵۰ نفر قبولی آزمون پایبند هستند و اعتباراتی هم برای فاز فولادسازی شرکت فولاد میانه اختصاص داده شده است که به‌زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی آن خواهیم بود.

1
1