- ارسال کننده: آقای دلواپس تاریخ: ۹۰/۱۲/۱۸

انتقاد شدید فرماندار از وضعیت ظاهری شهر

خلفاپور روز پنج شنبه در جلسه كمیته عمران این شهرستان با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز و ضرورت زیبا سازی شهر گفت: میانه شهری نیست كه هر كجا بخواهیم تابلو نصب كرده و هر جا دلمان بخواهد زیبایی شهر را به هم بزنیم.

وی با انتقاد از وضعیت ظاهری شهر از جمله ورودی های آن خواستار برخورد جدی با برخی از افراد كه با وسایلی در ورودی ها برای خودشان حریم ایجاد كرده اند، شد.

وی اضافه كرد: چمن رفوژها از بین رفته و در بعضی جاها رفوژهای غیراستاندارد و بزرگی ایجاد و محل جمع آوری زباله شده و خودروهای سنگین پارك شده در سطح شهر چشم انداز شهر را مخدوش كرده است.

فرماندار شهرستان میانه برخورد اولیه را دادن تذكر به متخلفان عنوان كرد و در مرحله بعد از برخورد قاطع مراجع قضایی خبر داد.

وی به افرادی كه معابر عمومی را انبار مصالح ساختمانی كرده و سد معبر نموده اند، متذكر شد كه باید در رفتار خود تجدید نظر كنند تا به مرحله برخورد قانونی نرسد.

خلفاپور با تاكید برحل مشكلات مطرح شده و ساماندهی ورودی های شهر و ورودی راه آهن كه محل تردد سه هزار مسافر در روز است، گفت: با توجه به شروع فصل كاری هیچ بهانه ای از این تاریخ قابل قبول نیست.

وی تاكید كرد: من به خاطر مردم و آبروی شهرستان حاضرم هر روز با شهرداری و شورا تشكیل جلسه داده و در صورت نیاز به همراهی سایر ارگانها، هماهنگی لازم با آنها را برای همكاری با شورا و شهرداری بعمل آورم.

 

مطلب مرتبط : انتقاد استاندار از مسئولان شهرستان میانه

http://www.miyanali.com/mahkom/13

1
1