- ارسال کننده: رضا امامی تاریخ: ۹۵/۱۰/۱۴

بخشدار مرکزی میانه: مسوولیت یک ورزشکار با قهرمانی سنگین تر می شود

بخشدار بخش مرکزی میانه گفت: مسوولیت یک ورزشکار با قهرمانی سنگین تر می شود چرا که یک قهرمان الگوی جامعه از جمله جوانان می باشد.
به گزارش روابط عمومی هیأت ووشو شهرستان میانه، بهنام آقامحمدی با حضور در خانه میثم فرضعلی پور و  یاور محمدی قهرمانان ووشوی مسابقات بین المللی در ترکیه افزود: قهرمانان باید در رفتارهای خود بیش از پیش دقت کنند تا الگوی مناسبی برای جامعه باشند.


وی ضمن تبریک موفقیت میثم فرضعلی پور و یاور محمدی  که به ترتیب مقام اول و سوم این مسابقات بین المللی را کسب کرده و دیگر ورزشکاران شهرستان میانه در میادین مختلف ورزشی گفت: قهرمانان تا حدی به انتظارات جامعه پاسخگو بوده اند اما روش پهلوانی از این به بعد آغاز خواهد شد که باید توسط ورزشکاران انجام و تداوم یابد زیرا ماندگاری یک قهرمان به منش پهلوانی اوست و این مدالها و عناوین دنیوی گذرا هستند.
آقامحمدی در پایان بر لزوم حمایت همه جانبه از ورزشکاران برای توفیقات بیشتر در میادین مختلف ورزشی توسط دستگاههای دولتی تاکید کرد.
میثم فرضعلی پور در مسابقات حرفه ای ووشو(ساندا)  که در ترکیه با حضور ۱۱ کشور به اضافه ۴ تیم از کشور ترکیه در مجموع با حضور ۱۵ تیم برگزار شد، رتبه اول  و یاور محمدی هم مقام سوم را کسب نمود.
این قهرمان ووشو در مصاحبه ای گفت: متولد ۶۴ هستم و این مدال هشتمین مدال بین المللی بنده می باشد.
وی افزود: این مسابقات در ۱۰ وزن از ۴۸- تا ۹۰+ برگزار می شود و من در این دوره از مسابقات در وزن ۷۵- شرکت نمودم.
فرضعلی پور در مورد وضعیت ورزش ووشو در شهرستان میانه گفت: این ورزش از سال ۶۸ در میانه دایر شده و در سال ۸۲ با تشکیل فدراسیون ووشو، این ورزش شکوفا شده و مقام کشوری متعددی از سوی ورزشکاران ووشو شهرستان حاصل شد که متاسفانه  از سال ۹۱ بنا به دلایلی دوره رکود بر ورزش ووشو حاکم شد اما مایوس نشده و با تلاش و کوشش و تغییر رییس این هیئت ورزشی توانستیم این ورزش را مجددا شکوفا کرده و با برنامه یزیهای انجام شده بالای ۱۰ مدال برای شهرستان پیش بینی شده است.
وی کمبود امکانات سخت افزاری را از مشکلات ورزش ووشو خوانده افزود: خوشبختانه این مشکل نیز در حال رفع شدن است به طوریکه ما سالیان سال کیسه بوکس نداشتیم اما با تلاشهای اخیر صورت گرفته ۴ کیسه بوکس با هزینه ۴۰ میلیون ریال تهیه شده و این روند خوبی است که امیدواریم با همت مسوولین امر شاهد کاهش مشکلات ورزش شهرستان و درخشش بیش از پیش ورزشکاران میانه ای در میادین مختلف ورزشی باشیم.
در این مراسم که با حضور بخشدار بخش مرکزی، رییس و کارکنان اداره ورزش و جوانان و  رییس کمیسیون  ورزش شورای شهر میانه ، رییس هیئت ووشو و برخی از روسا و مسوولین هیئتهای ورزشی شهرستان برگزار شد از میثم فرضعلی پور و یاور محمدی با اهدای لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد.


همچنین آقای میر حمید الماسی در سبک تالو  ووشو در مسابقات کشوری دانشجویان مقام سوم را کسب و به انتخابی تیم ملی دانشجویان اعزامی به مسابقات جهانی درآمد و در مسابقه دیگر در شمالغرب کشور موفق به کسب مقام اول شد.

خبرنگار: رضا امامی (روابط عمومی هیأت ووشو شهرستان میانه)

1
1