- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۱۰/۱۱

بیانیه مهندس حسینی در خصوص واگذاری جایگاه پمپ بنزین

بسمه تعالی          

                

مردم شریف و ارجمند شهرستان میانه 

با سلام و احترام

با توجه به اینکه در خصوص واگذاری و فروش دو جایگاه دولتی "پمپ بنزین" در شهرستان میانه از طریق«مزایده» به بخش خصوصی،شایعاتی مطرح گردیده که بعضاً مطالبی را به بنده نسبت داده و حتی برخی محافل پا را فراتر گذاشته و خریدار اصلی و پشت پرده را اینجانب وانمود کرده اند، لازم میدانم مواردی را در این رابطه به استحضار همشهریان عزیزم برسانم:

1) نفس حساسیت مردم نسبت به مسائلی که با اموال عمومی مرتبط میباشد ؛ همانند مزایده ها و مناقصات و .. که تخلف و تبانی در آنها متصور است نه تنها کار مذموم و ناپسندی نیست بلکه عمل شایسته و لازم و مخصوصا برازنده کشور اسلامی است که مردم در آن نسبت به اینگونه موارد کاملا حساس بوده و شائبه هایی که در آن بوی تعدی به بیت المال استشمام شود با جدیت و دقت پیگیری و کنکاش نمایند.

 2) هم چنین شایسته و بلکه ضروری است که مردم نسبت به مسئولین خود در هر رده ای و مدعیان آرمان خواهی و خدمتگزاری و کسانیکه به طریقی با اموال و امکانات دولتی سر و کار دارند ، در صورتیکه شاهد ثروتهای کلان و غیر متعارف در آنها باشند حساسیت نشان داده و بعضا به اقتضای موضوع به طریق منطقی و معقول معترض شوند که این همان روحیه حق جویی و عدالت خواهی است که ذات انقلاب اسلامی و امام و رهبری از قاطبه مردم بالاخص جوانان و دانشجویان انتظار دارند و امثال همین خصوصیتها را انقلابی بودن می نامیم.مسلما اگر در این مسیر موفق می بودیم هیچگاه وضعیت اقتصادی و اشتغال و معیشت مردم به این مرحله نمی رسید.

3) توجه داشته باشیم که متاسفانه عده ای با طرح مسائل کم اهمیت که عمدتا قصد موج سواری و یا رونق دکّان خود را دارند باعث غفلت مردم از مسائل پایه ای و تاثیرگذار می گردند.در این راستا باید عرض کنم امروز مشکل مردم و نظام اسلامی،بود و نبود کنسرت در فلان شهر و نقطه کشور نیست بلکه بی عدالتی و تبعیض و ایجاد فرصت های نابرابر و هموار نمودن راههای تبانی و تاراج بیت المال است که باعث بی اعتمادی مردم و تضعیف پایه های حکومت اسلامی میشود!

4بنده به صراحت اعلام میکنم: مطلقاً از چگونگی «مزایده» مزبور و کمّ و کیف آن اطلاع نداشته ام، منهم مانند شما مردم عزیز  پس از وقوع مزایده و معامله از آن باخبر شده ام لهذا هیچ ارتباطی با این موضوع نداشته و ندارم چه برسد به اینکه در آن مشارکت داشته باشم!!

 

5) بنده براساس اعتقاداتم نه تنها در اینگونه امور ورود نمی کنم بلکه حتی در سایر فعالیتهای اقتصادی که توجیهات مردم پسندانه ای دارد (نظیر تولیدواشتغالزایی)تا زمانیکه در مشاغل و مسئولیت های دولتی هستم ان شاءالله ورود نخواهم کرد . مسلماً این به معنای آن نیست که مزایای سرمایه ، ثروت و شیرینی مال و رفاه را درک نمیکنم و از عهده انجام آن برنمی آیم بلکه آنرا یک انحراف و  بی عملی محض و مغایر ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی و مقوله ساده زیستی مسئولان و نیز باعث بی اعتمادی مردم میدانم. فراتر از اینها، بنده به عنوان یک عنصر انقلابی حتی ورود افراد شاغل در دستگاههای دولتی و عمومی را هم به این امور جایز نمیدانم.

 

  با درود به روح تابناک شهدا

سید بهلول حسینی

نماینده ادوارهفتم ونهم میانه در مجلس شورای اسلامی