- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۱۰/۰۵

نجات معجزه آسای مادر شهید از کولاک وبرف توسط نجاتگران هلال احمر میانه+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، نجات معجزه آسای مادر شهید از کولاک وبرف توسط نجاتگران هلال احمرمیانه  از قلم یکی از دواطلبان این جمعیت خواندنی است.

 

حوالی ساعت ۱۰طی اعلام رییس جمعیت میانه مبنی بر مصدوم شدن یک مادر در کولاک روستای ولیین بلافاصله با پایگاه پل دختر تماس گرفته و اعلام کردیم که همراه یک تکنسین اورژانس به محل حادثه اعزام شوند.

 

 حوالی ساعت ۱۴ نجاتگرراننده پایگاه  پل دختر(شهید امیرصالحی) تماس گرفته شد که برای پشتیبانی اعزام شویم چون مسیر مسدود است ودیگر قادر به حرکت نیستند بلافاصله همراه مسئول عملیات ویک نجاتگر زبده به محل اعزام شدیم هرچقدر جلوتر می رفتیم برف سنگین تر می شد.

 

 به روستای یله قارشو رسیدیم از آن روستا به بعد امکان حرکت نبود نجاتگران پایگاه پل دختر نیز انجا بودند موقعیت را بررسی واز اهالی کمک خواستیم، خوشبختانه یکی از اهالی تراکتور داشت با او صحبت کرده و به او گفتیم که نجات یک مادر در میان است و او نیز قبول کرد ما را همراهی کند با توکل به خدا و با کمک اهالی به طرف روستا حرکت کرده و به جای رسیدیم که خودرو قادر به حرکت نبود خیلی زود نجاتگران با بیل به برداشتند برف ها نمودند و راننده تراکتور نیز به ما کمک می کرد این کار چندین وچندین با اتفاق افتاد اما مگر نجاتگران میانه خسته می شودند با لطف خداوند وبا شاهکار نجاتگران واهالی به روستا رسیدیم.

 

 اهالی انتظار ما را نداشتند واشک شوق در چشمان پسرآن مادرعزیز حلقه زدو دستایشان را بالا برد وگفت خداوندا این امدادگران را سالم نگهدار که به کمک مادر شهید امده اند وقتی ما شنیدیم ایشان مادر شهید است خوشحالی ما دوچندان شد که توانستیم مادر شهید را نجات دهیم و از شهدا اینبار شرمنده نشوده ایم.

 بچه ها با انگیزه ای دو چندان شروع به اقدامات کمک های اولیه نموند ومادر را سوار آمبولانس کرده و به طرف بیمارستان حرکت نمودند وشاد بودیم که در این عملیات ده ساعته با موفقیت پشت سر گذاشتیم.

 

نفرات حضور یافته در عملیات:احمدفرمانی معاون ومسئول امدادونجات عدالت شکوری مسئول عملیات –سامان عبدالهی نجاتگر –از پایگاه پل دختر:هادی سرچمی نجاتگر راننده  وحید نجفی نجاتگر- جابر غلامی نجاتگرو بهرنگ نجلفو تکنسین اورژانس بودند.

 

و در آخر خداونددر قران مجید می‌فرماید: اگر کسی یک نفر را نجات بدهد، زنده کند، انگار همه‌ی مردم را زنده کرده است.

001

002

003

004

005

006

007

008

009

 

1
1