- ارسال کننده: علی مددی نیا (نمایندگی بیمه نوین) تاریخ: ۹۵/۰۹/۲۸

اعطای مرخصی به زندانیان در زندان میانه

به مناسبت هفته وحدت به زندانیان در زندان میانه مرخصی اعطا شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‌ها، با حضور امامی ، دادستان محترم شهرستان میانه و اعضای شورای طبقه بندی زندان و در در راستای سیاست کاهش جمعیت کیفری  به درصد قابل توجهی از مددجویان حائز شرایط به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت  مرخصی و مرخصی پایان حبس اعطا گردید.
 
حسن سلیمانی ، رئیس اداره زندان میانه در جمع مددجویان ضمن عرض تبریک  این ایام گفت : صبر و تحمل در برابر مشکلات زندگی یکی از کارهای بزرگ می باشدکه در مسیر حرکت و طی این مشکلات  هیچ گاه از یاد خدا غافل نشوید که یاد خدا موجب آرامش دلها می گردد و بعد از آزادی از زندان باید به فکر ادامه مسیر درست زندگی خود باشید و از کجی ها و انحرافات دوری نمائید و خداوند نیز در این مسیر همراه شما خواهد بود تا موفق و پیروز شوید.
 
وی افزود :   این فرصت اعطای مرخصی در جهت استفاده بهینه از ایام مبارک در کنار خانواده هایتان را مغتنم بشمارید و سعی کنید تا حداکثر استفاده را از این ایام نمائید.
 
وی در ادامه  از  حسن توجهات دستگاه قضائی شهرستان و دادستان شهرستان به دلیل  اعطای مرخصی به زندانیان و حسن توجه آنها به این زندان  تقدیر و تشکر کرد.