- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۰۹/۲۶

مسابقات دومینو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برگزار شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، دکتر علی سلیمی شاملو رئیس واحد میانه اظهار کرد: «این دوره از مسابقات در سه بخش دانش آموزی، دانشجویی و خانوادگی در قالب ۲۰ تیم شرکت کننده برگزار شد.

وی با اشاره به هدف برگزاری این دوره از مسابقات گفت: «این مسابقات به منظور ایجاد انگیزه، شور و نشاط در بین دانشجویان و دانش آموزان، توسعه خلاقیت و پرورش قوای ذهنی انجام می گیرد.

سلیمی تصریح کرد: دومینو رقابتی سالم است که در آن تیم های شرکت کننده با استفاده از مهره هایی با ابعاد مشخص و در رنگ های مختلف طرح مورد نظر خود را به نمایش می گذارند.

وی ادامه داد: در این مسابقات دانشجویان، دانش آموزان و خانواده های علاقه مند، آموخته های خود را در طراحی انواع مکانیزم ها محک زده و در کنار آن با تلفیق هنر و خلاقیت خود در چیدن دومینو به اشکال مختلف و استفاده از تکنیک های چیدمان زیبا و چشم نواز به رقابت پرداختند.

رییس واحد میانه در ادامه بیان کرد: حداکثر اعضای هر تیم در این رقابت ها ۵ نفر بوده و یک نفر از اعضا به عنوان سرگروه یا سرپرست معرفی شد و فضاهایی به متراژهای مشخص شده از سوی داوران برای چیدمان در اختیار تیم ها قرار گرفت.

سلیمی به اهمیت دومینو در بین جوانان اشاره کرد و گفت: دومینو توانسته است پیوند خوبی بین علم و هنر برقرار کند و آن تلفیقی از مهارت های ذهنی و جسمی در کنار هم و با استفاده از فضاهای مختلف ریاضی، هندسی و مکانیک می باشد.

در پایان مسابقه نتایج زیر به دست آمد:

بخش دانش آموزی:

تیم پژوهش مدرسه شاهد شهیده انصاری با ۴۴۹ امتیاز مقام اول

تیم دراژیک از مدرسه شاهد شهبده انصاری با ۴۰۹ امتیاز مقام دوم

تیم آزادگان مدرسه نمونه دولتی با ۳۹۱ امتیاز مقام سوم

بخش دانشجویی:

تیم MRT دانشگاه آزاد اسلامی مرکز ترک با ۵۹۹ امتیاز مقام اول

تیم پاندا از دانشگاه آزاد اسلامی میانه با ۵۶۳ امتیاز مقام دوم

تیم MPNU دانشگاه پیام نور میانه با ۴۷۷ امتیاز مقام سوم

 و در بخش خانوادگی تیم قطره با ۴۵۲ امتیاز به مقام اول رسید.

مراسم افتتاح این دوره از رقابت ها با حضور حمید شکری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه، جلیل خرده فروش شهردار، مهندس حیدر رجبی عضو شورای اسلامی شهر و مهندس بهنام صفایی حراست شهرداری، ضیایی معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش و جمعی از مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برگزار شد.

001

002

003

004

005

006

 

 

1
1