- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۰۹/۲۴

خط کشی محور ترانزیت زنجان میانه

001
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زنجانرود گفت: انجام عملیات خط کشی محورترانزیت زنجان  میانه.حدفاصل کیلومتر۳۰ به انجام رسید.

علی یوسفی اظهار داشت: با توجه به اینکه خط ‌کشی یکی از تاثیرگذارترین اقدامات در خصوص ایمن‌سازی و کاهش تصادفات جاده ای است، پس از گزارش گشت راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زنجانرود مبنی بر  از بین رفتن خطوط، اکیپ خط کشی اقدام به خط‌کشی محورها از جمله محور زنجان – میانه به طول 12 کیلومتر کرده است.

وی تصریح کرد: انجام عملیات راهداری درخصوص ایمن‌سازی راه‌ها و کاهش تصادفات در تمامی محورهای حوزه استحفاظی شهرستان و توجه نسبت به علائم و تجهیزات ایمنی اعم از عمودی که شامل تابلوهای اخطاری، انتظامی، اطلاعاتی و همچنین علائم افقی که شامل گاردریل، رفلکتور در دستور کار قرار دارد.

یوسفی اظهارداشت: وقوع  سیل ناشی از بارندگی های اخیر نیز موجب مسدود شدن دهانه برخی پل های شهرستان و سرریز شدن آب به سطح جاده شده بود که به کمک راهداران تنقیه و دریواسیون پل ها انجام شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زنجانرود درخصوص راهداری زمستانی بیان داشت: راهدارخانه های عدل و اندآباد این شهرستان برای انجام  بهینه راهداری زمستانی تجهیزشده اند.

1
1