- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۰۹/۱۵

حال و هوای بد این روزهای شهرمان

نیم نگاهی به اخبار منتشر شده در سایتهای محلی میانه در رابطه با توسعه و عمران شهرستان،گویای حال و هوای بد این روزهای شهرمان هست. اخباری که شباهت زیادی به بانک مقالات دارد و میتوانی در مورد اعتیاد، آسیبهای اجتماعی،رفع مشکلات جوانان ، رونق اقتصادی و ...مطالب مفید و قابل ارائه به مدرسه جمع کنی .

وقتی " احداث سرویس بهداشتی پارک آزادگان " در لیست برنامه ها و افتتاح های هفته دولت در میانه قرار میگیرد یا " افتتاح شبکه آبیاری و زهکشی پایاب سد یالقوزآغاج "  میشود سرتیتر اخبار عملکرد حوزه عمرانی مسئولین شهرستان ، به قول شاعر: از اینجا پی توان بردن ، که در دریا چه طوفان است .

این در حالی است که شهرستان میانه بیشترین آمار بیکاری در سطح استان آذربایجانشرقی را دارد و انتظار میرفت و میرود که در حوزه اشتغال زایی اقدامات اساسی صورت پذیرد .

نادیده نگیریم که شهرستان میانه دارای قابلیت ها و پتانسیل های بی شماری در بخش کشاورزِی ، صنایع معدنی ، آثار تاریخی و ... هست که میتواند به رفع معضل بیکاری و توسعه اقتصادی کمک شایانی نماید.

صد البته که آسیب شناسی این موضوع در این مجال نمی گنجد و پیدا کردن مقصر هم دردی از دوا درمان نمیکند اما میتوان از خداوند متعال ایجاد انگیزه در مردم و مسئولین را مسئلت نمود!!

پی نوشت: این مطلب حاصل مروری گذرا بر آرشیو مطالب منتشر شده در سایتهای شهرمان توسط روابط عمومی محترم ادارات هست و جهت زیر ذره بین قرار دادن و تخریب شخص خاصی تهیه نشده است.التماس تفکر

1
1