- ارسال کننده: یاسرمحمدی تاریخ: ۹۵/۰۹/۱۴

مراسم تودیع و معارفه معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه +تصاویر

مراسم تکریم و معارفه معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش میانه با حضور شاطریان، معاون آموزش ابتدائی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.
اموزش
 
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، در این مراسم با صدور حکمی از سوی دکتر پاشایی مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، علی فرامرزی به عنوان معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش میانه منصوب و از تلاش های اسفندیار صادقی تشکر و قدردانی شد.

 

فرامرزی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش جدید منطقه میانه در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های صادقی و کلیه فرهنگیان، از برنامه های خود در آموزش و پرورش و اجرای برنامه های بالا دستی و سند تحول بنیادین و چشم انداز ۱۴۰۴خبر داد و گفت : اجرای برنامه ها با همکاری بیش از پیش تمامی فرهنگیان میسر خواهد شد.

 

صادقی در این مراسم با ارائه گزارش مبسوطی در خصوص عملکرد آموزش و پرورش در سه محور آموزش ، پرورش و عمرانی-اداری تاکید کرد : همواره در راستای ارتقای جایگاه و سطح آموزش و پرورش در تمامی زمینه ها ، قدم های بسیار موثری برداشته شده و این حرکت باید همواره سیر صعودی داشته باشد.

 

در پایان مراسم در حضور شاطریان معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با ابلاغ حکم فرامرزی از زحمات و تلاش های صادقی تجلیل شد.

 

 

 

 

 

 

1
1