- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۰۹/۰۲

وقتی فرمانداری میانه در میدان اصلاح طلبان بازی می کند/ دولتی ها در متینگ های سیاسی چه می کنند؟!+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا،  طی روزهای اخیر نشست مشترکی بین تشکل های همسو با دولت  و برخی فعالین شاخص اصلاح طلب در فرمانداری میانه برگزار شد که نکته قابل توجه در این به اصطلاح نشست حضور حمید شکری فرماندار میانه و شبستری معاون سیاسی استاندار بود.

 

در این نشست نمایندگانی از احزاب و تشکل های سیاسی حامی دولت و اصلاح طلبان حضور داشتند و نمایندگان این احزاب و تشکل‌ها، خواستار فراهم شدن زمینه فعالیت‌های بیشتر برای گروه‌های سیاسی، تبلیغات وسیع‌تر برای معرفی عملکرد دولت، اتخاذ تدابیری لازم برای انتخابات پیش روی ریاست شدند.

 

در حالی که طبق مصوبه شورای معاونین وزارت کشور، حضور و شرکت  فرمانداران ،بخشداران  و شهرداران در هرگونه جلسه و نشست با شائبه سیاسی و انتخاباتی ممنوع می باشد، اما با کمال تاسف این مصوبه از سوی خود دولتمردان زیر پا گذاشته می شود.

 

به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به موعد انتخابات ریاست جمهوری، مسئولین دولتی شهرستان میانه به خصوص فرماندار این شهر، برخی فعالیتهای سیاسی خود را حول موضوع انتخابات آغاز نموده اند.

 

باید از فرماندار محترم میانه پرسید که آیا با توجه به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری، محل فرمانداری مکان مناسبی برای برگزاری اینگونه جلسات می باشد؟!

 

بسیار جای تعجب دارد که گروه‌های سیاسی حامی دولت و احزاب اصلاح طلب، با جناب فرماندار محترم شهر تشکیل جلسه داده و صراحتا خواستار تبلیغات وسیع تر برای دولت شده اند، چرا که اساسا وظایف اصلی فرمانداری ها اجرای سیاست عمومی دولت در حوزه شهرستان، نظارت در کار و وظائف مأموران کشوری در شهرستان، حفظ امنیت و انتظامات در شهرستان، انجام امر انتخابات عمومی و نظارت بر عمران شهرستان و روستاها می باشد، نه تبلیغات وسیع برای عملکرد دولت وقت!

 

تاکنون در چارچوب وظایف فرمانداری ها هیچ موضوع و بحثی در مورد “تبلیغات وسیع برای عملکرد دولت” پیش بینی و مشاهده نشده است و صد البته که اگر دولت، کارنامه و عملکرد مثبت و قابل توجهی از خود برجای گذاشته باشند دیگر نیازی به تشکیل اینگونه جلسات و نشست ها نیز نخواهند داشت.

 

هر چند در این جلسه پر حاشیه از سعید شبستری معاون استاندار آذربایجان شرقی گرفته تا شکری فرماندار میانه با برپا کردن و حضور در این جلسه عملا با زیر سوال بردن برخی اقدامات دولت گذشته به نوعی دلواپسی انتخاباتی حامیان دولت را به نمایش گذاشتند باید پرسید که دولتمردان تدبیر و امید چرا تا به این حد در آستانه انتخابات دلواپس شده اند؟!

 

 

سخن زیاد است و مجال اندک، اما باید از آقای فرماندار پرسید که چرا تنها در آستانه انتخابات تریبون های دولتی در اختیار عده ای خاص قرار داده می شوند و مردم عادی و حتی طیف های مخالف دولت و جوانانی که با هزار عنوان مثلا اتاق فکر در طول این سه سال به نوعی با مجموعه فرمانداری در ارتباط بوده اند، روی این جلسات را نمی بینند؟! بطور خلاصه، گویا سریال استفاده ابزاری و تزئیناتی از افراد خاص مد نظر دولتمردان در این نشست ها نمی خواهد پایانی بگیرد چرا که در این نشست هم سر لیست اصلاح طلبان شهرستان حضور داشت و هم حامیان دولت و فعالین ستاد آقای روحانی و به نوعی برنامه و انتظارات خود از مباحث سیاسی و انتخاباتی گذشته و پیش رو را مطرح نمودند.

 

 

آقای فرماندار یادتان باشد فروردین ماه سال ۱۳۹۴ که پا در فرمانداری  بزرگترین شهرستان استان نهادید، انتظارات بسیاری از شما می رفت و شما به عنوان بالاترین مقام مسوول سیاسی ـ اجرایی شهرستان اگر می توانید مشکلات پیش روی شهرستان  را از میان بردارید و اشک مردمان خود را با برگزاری چنین مجالسی در نیاورید!

 

001

002

003

004

005

006

007

008

 

009

010

011

012

013

014

015

016

017

018

019

020

021

022

023

024

025

026

027

028

1
1