- ارسال کننده: بچه فهیم شهر تاریخ: ۹۵/۰۹/۰۲

دکتر فرمند: به شدت پیگیر قضییهMRIشهرستان میانه هستم

ساعت 10 صبح روز شنبه 29 آبانماه 1395 بعد از چند مدت پیگیری و درخواست دکتر فرمند نماینده محترم میانه در مجلس شورای اسلامی ،جهت بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان میانه، نشست خبری خبرنگاران و اصحاب رسانه با دکتر طاهری رئیس شبکه بهداشت و درمان میانه در سال جلسات آموزشگاه بهورزی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر فرمند بعد از خوشامدگویی و تشکر از قبول دعوت و حضور خبرنگاران با اشاره به مشکلات موجود در این حوزه و انتظارات به حق شهروندان، جهت پیگیری و رفع مشکلات پیش روی خواستار برگزاری این جلسات و پاسخگویی مسئولان مربوطه شد.

در ادامه دکتر طاهری رئیس شبکه بهداشت و درمان با ارائه آمار و عملکرد به کارهای انجام شده بعد اجرای برنامه تحول سلامت در شهرستان میانه اشاره کرد.

از جمله این کارها، برنامه کاهش فرانشیز- بحث مقیمی متخصصان در بیمارستان  ماندگاری پزشکان متخصص در میانه برنامه ارتقای ویزیت سرپایی- برنامه هتلینگ بیمارستان با تعمیرات و نوسازی و .... بود.

در ادامه جلسه سوالات مطرح شده از سوی خبرنگاران حاضر بود که بیشترین و مهم ترین سوالات 1-در مورد تکلیف دستگاه MRI برای شهرستان

2-وضعیت نامناسب مکان کلینیک تخصصی الزهرا

3-بحث تخلفات داروخانه و گلایه از دریافت وجوه اضافه از بیماران

4-بحث معضل جذب نیرو  مبتنی بر آزمون های انجام شده، یا رابطه و سفارش

در بحث مهم و همیشگی MRIشهرستان میانه، دکتر فرمند با تاکید بر اینکه در این قضییه چون قبلا بخش خصوصی وارد عمل شده باید با پیگیری هر چه زودتر به نتیجه برسد.

  ایشان تاکید کردند بنده خودم به شدت پیگیر این مسئله هستم و در این زمینه اقداماتی انجام  و از دکتر صومی قول هایی هم گرفته ام و ایشان هم تاکید دارند بعد از تبریز تنها میانه مرکزیت بهداشت و درمانی استان باشد که با محقق شدن این مورد، منبعد نگاه ویژه و مساعدت های بیشتری نسبت به فرمانداری ویژه  بودن برای شهرستان میانه خواهد شد.

در بحث نارضایتی از وضعیت کلینیک تخصصی الزهرا دکتر فرمند خواستار رفع  حل این مورد شدند که دکتر طاهری اذعان داشتند که تا به امروز مکان مناسبی حتی برای اجاره کردن پیدا نکردیم اگر حاضرین جایی سراغ دارند اطلاع بدهند تا ما در این زمینه اقدام کنیم.

در پایان جلسه یکبار دیگر دکتر فرمند بر برگزاری دوماهه این جلسات نه تنها با دکتر طاهری، بلکه با ادارات و نهادهایی که احساس نیاز به مطرح شدن مشکلات و پاسخگویی مسئولین مربوطه را دارد خواستار شدند.

منبع:http://qaflansesi.ir/emad/posts/16487

1
1