- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۰۸/۲۳

نخستین هماش ملی رویکردهای نوین در حسابداری و مدیریت در شهرستان میانه برگزار شد + تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، دکتر جلیل اجلی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد میانه در آیین افتتاحیه همایش ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان و حاضرین و تقدیر و تشکر از کلیه عوامل اجرایی و کمیته علمی اظهار کرد: از برنامه ها و اهداف اصلی یک واحد دانشگاهی و توانایی های گروه های آموزشی برگزاری همایش ها و نشست های علمی است.

 

وی با بیان معرفی واحد میانه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با بیش از ۴ هزار دانشجو، ۱۵۰ عضو هیات علمی تمام وقت، سه مرکز آموزشی، آموزشکده فنی و حرفه ای سما و بیش از ۲۰۰ رشته تحصیلی، ۱۷ رشته در مقطع دکترای تخصصی، ۵۲ رشته در مقطع کارشناسی ارشد، ۸۴ رشته در کارشناسی و ۵۰ رشته هم در کاردانی، جزو واحدهایی است که از لحاظ تنوع رشته و ظرفیت های علمی در سطح استان مطرح هست.

 

وی ابراز امید واری کرد: در سال های آتی با پتانسیل های شهرستانی از جمله تردد جاده ای و رفع مشکلات آن، این واحد دانشگاهی می تواند تا سقف ۷ الی ۸ هزار دانشجوی غیر بومی را جذب کند.

 

اجلی برگزاری همایش های علمی را معرفی پتانسیل گروه های تخصصی و آموزشی عنوان کرد و ادامه داد: ما در رشته های علوم انسانی به ویژه حسابداری و مدیریت، تمامی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در این واحد دانشگاهی را داریم و در آینده نزدیک شاهد تصویب و راه اندازی مقطع دکترای تخصصی رشته های حسابداری مدیریت با گرایش های مختلف خواهیم بود.

 

دبیر اجرایی همایش با بیان اینکه، رسالت، مسئولیت، اصالت و توان دانشگاه ها و مراکز علمی در جای جای جهان کنونی در دو مقوله آموزش و پژوهش خلاصه می شود گفت: انجام درست و اساسی این مسئولیت دوگانه در دانشگاه های هر جامعه ای، موجب اشاعه نوآوری، تامین دانش جدید و نیروی انسانی کارآمد مورد نیاز و سرانجام، بیمه ای استمرار پیشرفت و تضمین توسعه پایدار می شود.

 

دکتر رستم قره داغی خاطر نشان کرد: با توجه به افق چشم انداز نظام جمهوری اسلامی ایران برای سال ۱۴۰۴ و ضرورت مطالعات نوین در حسابداری و مدیریت در این افق توسط استادان، اندیشمندان و دانشجویان این حوزه، می تواند بسترسازی تعالی این علم به شمار آید.

 

وی با اشاره به تعداد مقالات رسیده و پذیرش آنها بیان کرد: «برای همایش ملی رویکردهای نوین در حسابداری و مدیریت، تعداد ۳۸۴ مقاله که در حوزه حسابداری ۱۴۲، در حوزه مدیریت ۱۷۵ و در اقتصاد نیز ۶۹ عنوان مقاله در زمینه موضوعات و محورهای همایش به دبیرخانه ارسال شده بود.

 

عضو هیات علمی واحد میانه افزود: کمیته علمی همایش که دبیرخانه آن را دکتر کرم اله دانش فرد از اندیشمندان بنام علم مدیریت و اقتصاد بر عهده داشتند با بهره گیری از استادان و صاحب نظران کشوری در محورهای حسابداری، مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی به داوری مقالات پرداخته و در نهایت تعداد ۲۷۶ مقاله که شامل ۱۱۱ مقاله در حسابداری، ۱۲۴ در مدیریت و ۴۱ مقاله در اقتصاد و کارآفرینی انتخاب شد.

 

در ادامه این همایش، شرکت کنندگان بخش سخنرانی در دو نوبت صبح و بعدازظهر به ارائه شفاهی مقالات خود پرداختند و در بخش دوم، پوسترهای علمی شرکت کنندگان در معرض دید حاضرین قرار گرفت.

 

در پایان، مقاله صبا فرزام فر به عنوان مقاله برتر، دکتر شهرام محمدی به عنوان سخنران برتر و در بخش پوستر نیز فاطمه یوسفی به عنوان پوستربرتر برگزیده و با اهداء لوح تقدیر و جوایزی از آنها تجلیل بعمل آمد.

 

نخستین همایش ملی رویکردهای نوین در حسابداری و مدیریت به همت و تلاش حوزه پژوهش و فناوری واحد میانه و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل جلفا و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان این واحد دانشگاهی برگزار شد.

111

222

333

444

555

666

777

888

999

 

 

1
1