- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۰۸/۱۹

حضور قهرمانان ورزشی جهانی و پاراالمپیک در زندان میانه

به گزارش پایگاه خبری مهرصبا از روابط عمومی اداره کل زندان میانه در جهت اجرای دستورالعمل سازمان زندانها  و در راستای  برنامه های هفته تربیت بدنی و همزمان با تقویم ورزشی سازمان ،  مراسمی در زندان میانه برگزار گردید .

این مراسم با حضور امامی ، دادستان شهرستان ، نوائی ، رئیس اداره ورزش و جوانان ، سلیمانی ، رئیس اداره زندان ، عظیمی ، قهرمان پاراالمپیک 2016 ، فرزاد عبدالهی ، قهرمان تکواندوی جهان و جمع کثیری از مددجویان و کارکنان در داخل بند برگزار گردید .

سلیمانی ، رئیس زندان میانه نیز در ابتدای مراسم ضمن عرض خیر مقدم به تمامی حاضرین ، قهرمانی دو بزرگوار را در مسابقات جهانی و همچنین مسابقات پاراالمپیک ریو 2016 تبریک عرض نموده و از حضور نوائی  ، رئیس اداره ورزش و جوانان و از حمایت ها و حسن توجهات این اداره تقدیر و تشکر ویژه ای نمود و با تبیین فعالیتهای ورزشی و تربیتی این زندان گفت : اهداف سازمان زندانها ارتقای روحیه روزافزون نشاط و سلامتی کلیه مددجویان، سربازان و کارکنان می باشد و این امر میسر نخواهد شد مگر با همکاری ادارات مرتبط که در راس آنها اداره ورزش و جوانان می باشد .

وی افزود : ورزش و شادابی از اهم برنامه های اصلاحی و تربیتی برای زندانیان به شمار می رود که این امر مستلزم همکاری بیش از پیش کلیه مسئولین شهرستانی است .  

نوائی نیز از استقبال زندان برای اجرای بهتر مسابقات ورزشی در طول سال تقدیر و تشکر نمود و قول مساعد داد در تمامی مراحل و لحظه ها یار و یاور زندان خواهد بود و گفت : ورزش و سلامت جسمانی و به مراتب سلامت روحی حرف اول می باشد که تمامی کارها در گرو اینها می باشد و امر ورزش نیز در داخل زندان باید به مراتب بیشتر از محیط بیرون زندان باشد چرا که نیاز اساسی زندانی در محیط بسته زندان می باشد .

در ادامه هر یک از قهرمانان با سخنان و خاطراتی از دوران ورزش و جنگ محفل زندانیان را شور نشاط دو چندانی بخشیده و گفتند : امروزه شما باید در این مکان فقط به فکر ادامه تحمل حبس و فکرهای پوچ نباشید بلکه این زمان خودساختگی شما می باشد که با ورزش و داشتن پرورش فکر و جسم خود  در آینده بتوانید فرد مفیدی برای جامعه باشید  و در این مکان در حقیقت ورزش می تواند بسیاری از بزهکاری ها را در جامعه حذف و یا به حداقل برساند .

در پایان مراسم علاوه بر تقدیر از زندانیان فعال فرهنگی و ورزشی در طول سال ، از قهرمانان جهانی و پارالمپیک با اهدای هدایائی توسط دادستان و رئیس اداره ورزش و جوانان تقدیر بعمل آمد.

111

222

333

 

 

1
1