- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۰۸/۱۸

راه های منتهی به زادگاه استاندار بزرگراه میشود ولی برای بزرگراه سرچم میانه ادعای نبود بودجه میکنند!!

مدیرکل ساخت و توسعه شبکه راه‌های شمال غرب کشور:

به‌زودی از فاز اول بزرگراه مرند - ایواغلی در آذربایجان‌شرقی بهره‌برداری می‌شود

مدیرکل ساخت و توسعه شبکه راه‌های شمال غرب کشور گفت: فاز اول بزرگراه مرند - ایواغلی به طول ۱۵ کیلومتر حدفاصل مرند تا شهر کشسرای صورت کامل زیر بار ترافیک می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، مجتبی خدادادی روز یکشنبه در حاشیه بازدید محفوظی معاون وزیر راه و شهرسازی، اخلاقی مدیرکل راه و شهرسازی و هیات همراه از محور مرند- ایواوغلی با بیان اینکه از ۳ فاز بزرگراه ۲ فاز آن به طول‌های ۱۵ و ۲۰ کیلومتر در حال اجرا هستند، گفت:

طبق زمان‌بندی‌های انجام شده ۱۲ کیلومتر از فاز دوم بزرگراه تا پایان خرداد سال آینده و ۸ کیلومتر باقی‌مانده نیز تا هفته دولت سال آینده بهره‌برداری می‌شود.

وی میزان اعتبار صرف شده برای اجرای ۲ فاز در حال حاضر را ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام و افزود: برای اتمام این بزرگراه ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیز لازم است.

نویسنده: نکته جالب اینجاست که برای بزرگراه استراتژیک سرچم میانه همواره استان بهانه کمبود بودجه میکند ولی در همان زمان بزرگراه های منتهی به زادگاه استاندار آذربایجان شرقی یعنی خوی ایوغلی بزرگراه میشوند آنهم فقط 40 کیلومتر حال آیا واقعا استان بودجه ده کیلومتر قطعه یک حداقل بزرگراه سرچم میانه ندارد؟

آیا در استان مقامات استان از ضعف و بی توجهی نمایندگان شهرستان میانه و مسئولان آن نهایت سو استفاده نمیکنند و بیشتر بودجه را برای خود برنمیدارند؟

آیا این لزوم توجه مسئولان و نمایندگان برای دفاع از حقوق شهرستان ویژه میانه نمیرساند؟

حضور کمرنگ میانه ای ها در مراکز تصمیم گیری استان باعث ضعف و پایمال شدن حق میانه شده است همینطور که مقامات کلان میانه ای هم به این نوع تبعیض های استاندار واکنش درخوری نشان نمیدهند که وضعیت ده ها پروژه نیمه تمام در شهرستان بزرگ میانه شاهد هستیم.

1
1