- ارسال کننده: حامد حامد تاریخ: ۹۵/۰۸/۱۴

سونوگرافی در میانه!!!

سونوگرافی

 

در این یکسالی که داریم به سونوگرافی مراجعه می کنیم چند تا نکته بود که خواستیم در این سایت به اشتراک بذاریم تا هم نظر همشهریانم را بدونیم و هم این مشکلاتی که در این راستا هست شاید به گوش مسئولانمون برسه :

1-در این یکسال ما 3 یا 4 بار به سونوگرافی مراجعه کردیم که هر بار مبلغی که پرداخت کردم متفاوت بود (هر بار مبلغی بهش اضافه می شه) در صورتی که نوع سنوگرافی یکسان بود؟

تعرفه های سونوگرافی نصب نشده و معلوم نیست بر چه اساسی و تعرفه ای از مردم پول دریافت می کنند؟

3-بار سومی که به اون مرکز مراجعه کردیم فصل تابستون بود ولی دریغ از یک تهویه متبوع. همه داشتند با کاغذ یا دفترچه ای که در دست داشتند خود را باد می زدند.

4-در هر بار مراجعه به این مرکز می بایست چند ساعتی را منتظر ماند و هیچ گونه نوبت دهی مشخصی وجود ندارد(هر کی آشناتر، زودتر) مراجعه کننده ای که باردار است آیا تحمل این همه انتظار را دارد؟؟؟؟

همین طور که می دونین برای سونوگرافی باید شکم پر از آب باشد، ولی کو سرویس بهداشتی. مجبور شدیم که به مسجدی که در نزدیکی مرکز بود مراجعه کنیم چرا که این مرکز در یک زیرزمینی است که حتی از یک سرویس بهداشتی محروم است.

از مسئولین محترم خواهشمندیم به این موضوع مهم رسیدگی کنند تا قدمی در راستای سیاست‌های کلی افزایش جمعیت از سوی مقام معظم رهبری برای راحتی همشریانمان انجام پذیرد.

 

1
1