- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۰۸/۱۳

راهیابی قصه گوی میانه ای به نوزدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در این مراسم که مدیر کل کانون ، مدیر کل سازمان حفاظت از محیط زیست و معاون فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی به همراه جمع کثیری از خانواده­ ها، کودکان و نوجوانان، اولیای تربیتی و مربیان مراکز کانون حضور داشتند، بیانیه هیات داوران قرائت و برگزیدگان استانی این جشنواره معرفی شدند.

 

در این جشنواره دو روزه ۴۰ قصه گو از بین  بیش از ۱۰۳ قصه گوی نوجوانان، مربیان کانون استان، پدربزرگ ها و مادر بزرگ ها و بخش آزاد که پیش از این در مراکز کانون استان به اجرای قصه گویی پرداخته بودند قصه های خود را اجراء کردند.

 

هیئت داوران این جشنواره دربیانیه پایانی خود تصریح کرد: قصه گویی هنر آموزش اجتماعی زیستن و استفاده کردن از تجربه گذشتگان است و قصه گو می تواند چگونه زندگی کردن را به مخاطبان خود بیاموزد.

 

بر اساس اعلام رای هیئت داوران و در بخش مربیان کانون،  سولماز صادق زاده، رزاء عطایی هر دو از تبریز، ابراهیم فرید امیری از بناب، حکیمه خجسته از اهر، فاطمه محمودی از میانه و فاطمه نجفی از ورزقان به عنوان برگزیدگان استان به نوزدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی معرفی شدند. در این بخش از نیلوفر فقیهی و فهیمه شعبانی هر دو از تبریز تقدیر شد.

 

هیئت داوران در بخش آزاد ضمن تقدیر از قصه گویی حجت الاسلام فیروز رضایی، شبنم قادری از تبریز را به عنوان منتخب استان معرفی کرد.

 

در بخش قصه گویی نوجوانان نیز مهدیه فداکار، سیما سعادتی و ندا اخوان هر سه از تبریز به عنوان نفرات برگزیده استان برای شرکت در جشنواره بین المللی قصه گویی معرفی شدند.

 

دراین بخش همچنین از سنا شیدایی و مریم حاجی پور هر دو از تبریز و زهراء علیزاده از میانه تقدیر شد.

 

در بخش پدربزرگ ها و مادربزرگ ها نیز یعقوب مججوب اهری از شهرستان اهر شایسته تقدیر شناخته شد.

111

222

333

 

1
1