- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۰۸/۱۲

رییس کمیته امداد میانه از مشارکتهای مردمی 35 میلیارد ریالی در 6 ماهه نخست سال جاری خبرداد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) میانه با اشاره به اینکه در سال گذشته 60 میلیارد ریال مشارکتهای مردمی جمع آوری شده بود گفت: در 6 ماهه اول سال جاری نیز مبلغ 35 میلیارد ریال مشارکتهای مردمی جمع آوری شده است.

به گزارش پایگاه خبری مهرصبا، فرج اله جعفری با اشاره به میزان بالای مشارکت مردمی در شهرستان میانه و اینکه میانه رتبه اول استانی را برای چندمین سال پیاپی به خود اختصاص داده است افزود: فقط در ماه مبارک رمضان از 21 شهرستان استان مبلغ 40 میلیارد ریال مشارکتهای مردمی جمع آوری شده بود که از این میزان 10 میلیارد ریال از شهرستان میانه بود.

وی در ادامه با بیان اینکه توانمندسازی و خوداتکایی افراد تحت پوشش هدف اصلی ما در راستای حفظ عزت و کرامت این افراد است افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) در این راستا به پرداخت تسهیلات 40 تا 300 میلیون ریالی اقدام نموده تا افراد توانمند با آموزشهای لازم به خود اتکایی دست یافته و بتوانند چرخه زندگی خود را گردانده و از تحت پوشش بودن کمیته بیرون آمده و بتوانیم به تحت پوشش درآمدن افراد ناتوان و بی بضاعت اقدام کنیم.

جعفری از پرداخت 25 میلیارد ریالی مستمری در سال جاری به افراد تحت پوشش خبرداده افزود: همه ساله از سوی کمیته، با مشارکت مردم و خیرین به حج فقرا اقدام می نماییم که امسال نیز با یاری خدا و مردم برای سفر 300 نفر از مددجویانی که به زیارت مشهدالرضاء تا به حال مشرف نشده اند اقدام نموده ایم .

وی همچنین از تحت پوشش بودن یک هزارو 660 دانش آموز و 120 دانشجو در این کمیته خبرداده افزود: با کمک مالی کمیته و خیرین هزینه تحصیلی این عزیزان پرداخت می شود.