- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۰۸/۰۳

افتتاح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در مدارس منطقه میانه

سومین دوره ی المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در تمامی مدارس منطقه میانه و بصورت نمادین دردبیرستان دوره اول شهید مصطفی خمینی با حضور مولوی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش میانه افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری مهرصبا از روابط عمومی آموزش و پرورش میانه، سعید مولوی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش میانه در مراسم افتتاح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای گفت: المپیاد ورزشی از هفته تربیت بدنی به طور رسمی در کلیه مدارس شروع می شود و در رشته های مختلف اجرا می شود.

 وی در ادامه افزود: هدف المپیاد ورزشی ایجاد شور و نشاط سالم در بین دانش آموزان است و آموزش و پرورش درصدد این است که برنامه های آموزشی و تربیتی برای همه ساحت های تربیتی ارایه نماید و از تربیت یک بعدی دانش آموزان جلوگیری کند.

مولوی با بیان برنامه های منطقه در تقویت کانونهای درون و برون مدرسه ای ورزشی قهرمانی، به عناوین برنامه های ورزش های همگانی نیز از جمله کوهپیمایی و پیاده روی اشاره کرد. 

در این آیین باشکوه و پرنشاط مشعل المپیاد درون مدرسه ای توسط یکی از دانش آموزان افروخته شد و سوگندنامه المپیاد درون مدرسه ای  توسط دانش آموزان قرائت شد.

در پایان این مراسم دو تیم فوتسال از این مدرسه بصورت نمادین باهم به رقابت پرداختند و از تیم برنده با اهدای جوایزی تجلیل بعمل آمد.

1
1