- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۰۷/۲۹

وضعیت غمبار زمین فوتبال مجموعه ورزشی کارگران میانه / تخریب اموال عمومی و بیت المال در سایه بی تدبیری! +تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، کار ساخت مجموعه ورزشی کارگران از سوی اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان میانه از سال ۷۲ با احداث زمین چمن در شهرک اندیشه آغاز گردیده است و در حال حاضر کار ساخت سالن چند منظوره این مجموعه ورزشی به پایان رسیده اما متاسفانه از سال ۱۳۹۰ و بعد از گذشت ۵ سال مراحل ساخت استخر سرپوشیده این مجموعه هنوز به اتمام نرسیده است.

 

تا کنون ۵/۱ میلیارد تومان برای ساخت استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی کارگران با امکانات رفاهی و خدماتی همچون سونا، جکوزی و سالن غذاخوری و بدن سازی هزینه شده و بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما اتمام این پروژه نیازمند ۱ میلیارد تومان اعتبارمی باشد.
 


در حال حاضر تنها یک استخر از سوی بخش خصوصی در شهر میانه فعالیت دارد که فضای و امکانات آن جوابگوی همشهریان نیست و از سوی دیگر طولانی شدن ساخت این استخر سرپوشیده از سوی دستگاه های اجرایی و وعده های مکرر مسئولین در راستای افتتاح آن در بازه های زمانی مختلف طی سالیان گذشته، مطالبات و خواسته های مردمی را در هرچه زودتر به اتمام رساندن آن بالا برده است.


متاسفانه به علت عدم مدیریت صحیح زمین چمن این مجموعه ورزشی نیز بلا استفاده و در حال حاضر جز رویش علف هرز و تخریب وسایل و امکانات هیچ عاید مثبتی برای شهر ندارد.

 

نبود نظارت صحیح از سوی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان میانه باعث گردیده تا اموال عمومی و بیت المال این چنین در راه از بین رفتن باشد.

 

همچنین نباید فراموش کرد که مسئولان باید تمام فکرشان به خاطر جوانان و مطالبات این گروه از جامعه بوده و باید به مطالبات به حق آنان پاسخ دهند، و برای تهاجمات وسیع فرهنگی بیگانه تدابیری بیندیشند تا جوانان و آینده سازان این مملکت به سراغ ناملایمات و ناهنجاریهای اجتماعی نروند.

111

222

333

444

555

666

777

888

999

010

011

012

013

 

1
1