- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۰۷/۱۱

رزمندگان میانه ای دفاع مقدس در فرمانداری میانه گرد هم آمدند

رزمندگان میانه ای دفاع مقدس در فرمانداری میانه گرد هم آمدند

همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس، جمعی از رزمندگان هشت سال دفاع در فرمانداری میانه گرد هم آمده و با یادآوری روزهای آتش و خون، به بیان خاطراتی از زمان جبهه و جنگ پرداختند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه در این گردهمایی، با تاکید بر اینکه حس انجام وظیفه نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، دین و ولایت فقیه موجب شد تا رزمندگان راهی جبهه شوند، افزود: این عزیزان با نیت اکمال ایمان خود به جنگ در مقابل باطل رهسپار شده و آرامش حقیقی زندگانی را در این مسیر دیدند.

مهندس حمید شکری که خود از جانبازان و فرماندهان دفاع مقدس بود با بیان چندین خاطره از هم رزمانش، آنها را انسانهایی خالص توصیف کرده، گفت: در طول مدت هشت سال، با رزمندگانی از سراسر ایران آشنا شدم ولی با رزمندگان دلیر میانه بیشتر هم رزم و مانوس بودم و همواره از رشادت و معنویات آنها درس می گرفتم.

شکری، گردهم آمدن رزمندگان شهرستان میانه در هیئت رزمندگان اسلام و حفظ وحدت و همدلی را توفیقی بزرگ برای شهرستان میانه عنوان نموده افزود: این هیئت بخاطر داشتن اعضای مخلص و رزمنده، توانسته از ابعاد فرهنگی، ارزشی، دینی و اجتماعی در میانه راهگشا بوده و  باید روز به روز بر انجام برنامه های معرفتی خود افزوده و به انتقال فرهنگ شهادت تلاش کند و اگر توفیقی در جامعه می بینیم مرهون تلاش های انسانهای مخلص و خدایی همانند رزمندگان است.

فرماندار ویژه میانه با تاکید بر اینکه رزمندگان دفاع مقدس، انسانهایی خالص و دلسوز هستند، از آنان خواست تا نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص توسعه و پیشرفت شهرستان ارائه کنند.

1111

 

1
1