- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۰۷/۱۱

مرکز کنترل ترافیک شهرداری میانه راه اندازی می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، بهزاد واحدی از آغاز عملیات نصب دوربین‌های مداربسته و راه اندازی مرکز کنترل ترافیک در محل سازمان اتوبوسرانی به‌ منظور کنترل ترافیک شهر میانه خبر داد و افزود: اجرای این طرح به سازمان اتوبوسرانی واگذارشده و این امر اقدام مناسبی برای مدیریت و کنترل هوشمند ترافیک می باشد.

 

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر میانه و حومه، با اعلام این خبر افزود: پس از تأمین بودجه لازم و مطالعه و مکان یابی، پایه ها و تجهیزات لازم جهت نصب دوربین های کنترل ترافیک خریداری و نسبت به نصب آنها اقدام شد.

 

وی با اشاره به اهمیت راه اندازی مرکز کنترل ترافیک در شهر میانه، اظهار داشت: راه اندازی این مرکز هم امنیت همشهریان محترم و میهمانان گرامی و هم امنیت ناوگان حمل و نقل از جمله خطوط تاکسیرانی و مینی بوسرانی را در پی خواهد داشت و می توان جلوی بسیاری از سوء استفاده ها و تخلف ها را گرفت.

 

واحدی با بیان اینکه باید به سمت ابزارهای نوین ترافیکی و حمل ‌و نقل پیش برویم، گفت: نصب دوربین‌های ترافیکی در معابر شهر یکی از ارکان حمل ‌و نقل هوشمند به‌ حساب می‌آید.

 

وی با اشاره به ضبط تصاویر از دوربین‌‌های نصب‌شده در سطح خیابان‌‌ها، افزود: نیروهای امنیتی و انتظامی، پلیس راهور و سازمان می‌توانند از تصاویر ضبط‌ شده به‌منظور حل مسائل مربوط به حوزه خود استفاده کنند.

 

مدیر عامل سازمان با اشاره به نصب تعدادی دوربین در نقاط پرترافیک شهر طی چند روز آتی، عنوان کرد: امیدواریم در مراحل بعدی تصاویر بقیه دوربین های موجود در سطح شهر نیز به این مرکز انتقال یابد تا بتوانیم با کمترین نیروی انسانی و حداقل خطا تمامی نقاط پرترافیک و شلوغ شهر را به نحو شایسته مدیریت نماییم.

111

222

333

444

555

666

1
1