- ارسال کننده: علی مددی نیا (نمایندگی بیمه نوین) تاریخ: ۹۵/۰۷/۰۷

نجاتگران پایگاههای امداد جادهای جمعیت هلال احمر شهرستانهای میانه و چاراویماق و تکنسینهای اورژانس به کمک مصدومان اتوبوس واژگون شده شتافتند.

توسط پایگاه‌های امداد جاده‌ای جمعیت هلال احمر صورت گرفت

امدادرسانی به مصدومان اتوبوس واژگون شده در محور میانه – زنجان

خبرگزاری فارس: امدادرسانی به مصدومان اتوبوس واژگون شده در محور میانه – زنجان

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی، در پی واژگونی یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر 170 زنجان به تبریز نجات‌گران جمعیت هلال احمر مستقر در پایگاه‌های امداد جاده‌ای دادلو و شهیدامیر صالحی پلدختر شهرستان میانه و شهدای بارگاه جمعیت هلال احمر شهرستان چاراویماق و پایگاه‌های اورژانس دادلو ،پلدختر و آقکند به کمک مصدومان شتافتند.

در این واژگونی 26 تن از مسافران دچار مصدومیت شده بودند که بوسیله نجاتگران هلال احمر و تکنسین‌های اورژانس و همچنین دودستگاه آمبولانس اعزامی از استان زنجان به بیمارستان‌های خاتم‌الانبیاء و امام خمینی(ره) شهرستان میانه انتقال یافتند.

بنابراین گزارش در این امدادرسانی، هشت دستگاه آمبولانس به محل اعزام شده بود که 18مصدوم حادثه دیده بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان خاتم‌الانبیاء میانه و 5 مصدوم به بیمارستان امام خمینی(ره) میانه و سه مصدوم به بیمارستان شهید موسوی زنجان انتقال یافتند. در این حادثه سه دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر دو دستگاه آمبولانس اورژانس زنجان و سه دستگاه آمبولانس اورژانس میانه امدادرسانی و انتقال مصدومان را بر عهده داشتند که خوشبختانه با تلاش نجاتگران، فوتی در این حادثه نبود

1
1