- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۰۷/۰۵

غیبت فرماندار میانه در مراسم رژه هفته دفاع مقدس/ دولتمردانی که میانه را تنها یک سکوی پرتاب برای خود می بینند

عقب ماندگی شهرستان میانه نسبت به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود آن بی شک عوامل و دلایل گوناگونی دارد اما شاید هیچ کدام از آنها به اندازه نبود نیروی متخصص بومی و دلسوز به این شهرستان ضربه نزده است.

به گزاش پایگاه اطلاع رسانی میانه نیوز، عقب ماندگی شهرستان میانه نسبت به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود آن بی شک عوامل و دلایل گوناگونی دارد اما شاید هیچ کدام از آنها به اندازه نبود نیروی متخصص بومی و دلسوز به این شهرستان ضربه نزده است؛ دولتمردانی که میانه را تنها یک سکوی پرتاب یا آسانسوری برای ارتقاء جایگاه خود به طبقات بالاتر می بینند.

گذشته از مدیریت آسانسوری، مدیریتی از نوع مدیر پروازی گریبانگیر شهرستان میانه شده است، مدیری که باوجود تعهد و مسئولیت کاری حتی حاضر به سکونت دائمی خانواده خود در این شهر نیست و ترجیح می دهد وقت خود را به جای رسیدگی به مشکلات مردم به رفت و آمدهای مکرر بگذراند.

فرمانداری میانه به عنوان یک نهاد نظارتی مهم در شهرستان، به دست این مدیران پروازی اداره می شود که اگر گهگاهی ندانسته گذرتان به فرمانداری افتاد حتما از حاضر و غایب بودن فرماندار سوال کنید!،هرچند این مدیر پروازی به دلیل نداشتن دغدغه یا در مسافرت است و یا در مرخصی.

چند روز پیش در رژه نیروهای نظامی و انتظامی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان میانه برگزار شد جای خالی فرماندار میانه پررنگ بود، حال سوال اینجاست وقتی آقای فرماندار در مأموریت تشریف نداشتند چرا در این مراسمی به این مهمی که به پاس قدردانی از شهدای ۸ سال دفاع مقدس که در راه این مرز و بوم جان خویش را فدا کردند، حضور نداشتند؟! آقای فرماندار به ما بگوئید چه چیز مهم تر از این مراسم بود؟

ناگفته نماند که یکی از پایگاه های خبری شهرستان بعد از انتشار گزارش تصویری رژه نیروهای مسلح شهرستان، عده ای از مردم شهرستان بر حضور نیافتن فرماندار میانه در مراسم رژه واکنش نشان داده اند که جزئیات کامل یکی از این نظرات و پاسخ روابط عمومی فرمانداری این شهرستان را در ذیل مشاهده می کنید.

111

براساس بررسی های انجام شده حتی اگر سفر این مدیر پروازی درهفته یکبارهم صورت گیرد، تجربه نشان داده که اینگونه مدیران دغدغه ای برای پیگیری حل مشکلات را ندارند که این امر را با غیبت های طولانی فرماندار میانه می توان مشاهده کرد از همین رو انتظار می رود این مدیر پروازی در ماه های پایانی عمر دولت یازدهم گامی مؤثر برای حل برخی از مشکلات شهر بردارد.

عدم توانایی در حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان با وجود برگزاری جلسات متعدد و حضور مدیران استانی، تحقق نیافتن اکثر برنامه های درج شده در سند تدبیر و توسعه شهرستان و اختلاف با برخی از اعضای شورا و یکی از نمایندگان شهرستان دیگر گوشه‌ای از مدیریت ناکارآمد حمید شکری این مدیر پروازی است.

یکی دیگر از افتخارات فرماندار میانه در روزهای قبل برگزاری جلسه با اعضای ستاد روحانی برای خودنمایی برای دولت یازدهم بود که در این جلسه فرماندار میانه اظهار داشت که برجام مشکلات بزرگی مثل خطر جنگ را از سر کشور و ملت ایران دفع نمود که این سخنان واقعا جای بسی تأسف است.

در حالی که این ملت شهید پرور و غیور جمهوری اسلامی ایران با تقدیم هزاران شهید از خاک و آرمان های مقدس این نظام و انقلاب در طی هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن دفاع کرده و ثابت کرده اند در سخت شرایط پشتیبان ولایت فقیه و امام ارحل خواهند بود و در شرایطی  که برجام «تقریبا هیچ» بودن خود را نشان داده است؛ چرا فرماندار میانه تلاش می کند تا بزرگترین دستاورد برجام را رفع خطر جنگ از سر کشور عنوان کنند! جنگی که اگر دشمن توانایی تحمیل آن بر ملت ایران را داشت یک لحظه در اقدام به آن درنگ نمی کرد! لذا برگزاری چنین جلساتی در آُستانه انتخابات، تبلیغاتی بوده و حمایت دولتمردان را از یک قشر و حزب خاصی نشان می دهد.

قحط الرجال در دوره دولت تدبیر و امید نفس میانه را گرفته و کار را به جایی رسانده تا مدیران در دولت یازدهم برای تصدی هر پستی، تن به کارهایی بدهند که به هیچ عنوان دردی از مردم  را دوا نمی کند، همچنین باید یادآورشد ضربه ورود چنین دولتمردانی درخصوص عقب ماندگی شهرستان کمتر از هشت سال دفاع مقدس نیست لذا امیدواریم در مورد وضعیت مدیران پروازی، به خصوص در  شهرستان میانه که از بسیاری از شهرستان های همجوار عقب مانده است، دولت راهکاری بدهد تا بخشی از بی‌کفایتی و عدم تحقق اکثر برنامه های سند تدبیر و توسعه شهرستان خاتمه داده شود .

 

1
1