- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۰۷/۰۴

تجلیل از نیم قرن فعالیت فرهنگی حاج اسماعیل قره داغی در میانه+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، روز پنجشنه ۱ مهر ماه با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و همزمان با اختتامیه کلاس های تابستانی منتظران موعود(عج) از نیم قرن فعالیت های فرهنگی حاج اسماعیل قره داغی تجلیل به عمل آمد.

حاج اسماعیل قره داغی سرپرست مجمع قاریان قرآن کریم و کانون منظران ظهور در گفتگو با خبرنگار میانا با تشریح اهم اقدامات و فعالیت‌های مسجد شهدا در طی ۳۰ سال گذشته گفت: فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی مسجد شهدا ازجمله دعای ندبه و کلاس‌های قرآنی در سه سطح دانشجویی، راهنمایی و آزاد در طول سال می‌باشد.


سرپرست مجمع قاریان قرآن کریم و کانون منظران ظهور میانه با اشاره به این موضوع که کلاس‌های قرآنی و آموزه‌های دینی در تابستان به‌منظور پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود، افزود: عزاداری‌ها، سینه زینی و سخنرانی علمای بزرگوار و همچنین مراسمات و یادواره‌های مختلف از دیگر فعالیت‌های مسجد شهدا است که توانسته صدها نفر از همشهریان را مورد بهره‌مندی قرار دهد.


حاج اسماعیل قره داغی گفت در سایه این فعالیت‌های مداوم مذهبی و فرهنگی، امسال از سوی بیت رهبری تعداد ۵ نفر از اعضای فعال مسجد شهدا به توفیق دیدار رهبر انقلاب اسلامی (مد) نائل آمدند.


وی گفت: تمامی فعالیت‌های ما در مجمع قاریان قرآن کریم و کانون منتظران ظهور از طریق کمک‌های مردمی اداره شده است که این نشان از جایگاه و اعتماد مردم به خادمان خود در این عرصه است.


قره داغی در خصوص مزین شدن این مسجد به نام شهدا نیز گفت: افتخار فعالیت و تربیت یافتن شهید میانجی اولین شهید شهرستان میانه و بیش از ۳۰ شهید دیگر در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نیز از این محله و مسجد باعث شده تا مسجد شهدا از جایگاه خاص معنوی در بین مردم میانه برخوردار باشد.


مسجد شهدا به‌عنوان یکی از قطب‌های فرهنگی و مذهبی در شهرستان میانه بشمار می‌آید که توانسته با برگزاری مداوم نماز جماعت و ادعیه مختلف در طول سال در رشد و پرورش بسیاری از جوانان تأثیرگذار باشد.

111

222

333

444

555

666

777

 

1
1