- ارسال کننده: موسسه خیریه امیدنو تاریخ: ۹۵/۰۶/۲۱

فرماندار ویژه میانه : نباید هیچ مانعی بر سر راه خیران باشد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه ضمن اعلام آمادگی و همکاری برای انجام امور خیر در شهرستان گفت: نباید هیچ مانعی بر سر راه خیران باشد.
 حمید شکری درجلسه ای با حضور مدیر کل بهزیستی استان آذربایجان شرقی به همراه خیر میانه ای مقیم تهران و با حضور نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی و رییس شورای اسلامی شهرمیانه به منظور ایجاد خانه نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست این خیر ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل بهزیستی و خیر بزرگوار میانه ای به مشارکت  دستگاههای اجرایی شهرستان در این امر خیراشاره کرد.

فرماندار ویژه میانه


وی افزود: با تعامل و هماهنگی و مشارکت نهادها و ادارات ذیربط و رفع موانع و مشکلات طی روزهای آتی با برگزاری جلسه ای مکان مناسبی را انتخاب و در اختیار این خیر قرار خواهیم داد تا این مرکز نگهداری در اسرع وقت ایجاد شود.
 مدیر کل بهزیستی استان آذربایجان شرقی نیز در این دیداربا اشاره به ایجاد این مرکز نگهداری توسط خیربزرگوار، خواستار همکاری و تعامل دستگاههای اجرایی شهرستان در ایجاد این خانه شد.
ارشد زاده  با بیان اینکه همه باید در جهت انجام و پیشبرد امور خیر قدم برداریم افزود: این مرکز با ظرفیت 50 نفر برای نگهداری از 25 نفراز سنین 6 تا12 سال و 25 نفر از سنین 12تا18 سال ایجاد خواهد شد.
خیرمیانه ای نیز در این دیدار خواستار اختصاص زمین مناسب در شهرستان میانه برای ایجاد مرکز نگهداری از کودکان و نوجوانان بدسرپرست و بی سرپرست شد.
 دکتر یعقوب شیویاری نماینده مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی ورجبی رییس شورای اسلامی شهر میانه نیز ضمن تقدیر و تشکر از خیرمیانه ای و مدیرکل بهزیستی استان، برای ایجاد این مرکز اعلام همکاری نمودند.

1
1