- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۰۶/۱۶

بررسی مشکلات مجموعه ورزشی کارگران توسط شیویاری نماینده مردم میانه+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، یعقوب شیویاری نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی روز شنبه ۶ شهریور ماه در بازدید از مجموعه ورزشی کارگران این شهرستان ضمن بررسی مشکلات و نواقصات این مجموعه خواستار تسریع روند ساخت استخر سرپوشیده آن شد.

شیویاری با بیان اینکه کار ساخت مجموعه ورزشی کارگران از سوی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان میانه از سال ۷۲ با احداث زمین چمن در شهرک اندیشه آغاز گردیده است، افزود: در حال حاضر کار ساخت سالن چند منظوره این مجموعه ورزشی به پایان رسیده اما متاسفانه از سال ۹۰ و بعد از گذشت ۵ سال مراحل ساخت استخر سرپوشیده این مجموعه هنوز به اتمام نرسیده است.

نماینده مردم میانه با بیان اینکه تا کنون ۱/۵ میلیارد تومان برای ساخت استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی کارگران با امکانات رفاهی و خدماتی همچون سونا، جکوزی و سالن غذاخوری و بدن سازی هزینه شده و بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار داشت: این پروژه برای اتمام نیازمند ۱ میلیارد تومان اعتبارمی باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تنها یک استخر از سوی بخش خصوصی در شهر میانه فعالیت دارد که فضای و امکانات آن جوابگوی همشهریان نیست بر ضرورت تکمیل و تجهیز استخرسرپوشیده مجموعه ورزشی کارگران تاکید کرد. 

شیویاری ضمن امیداوری برای تکمیل و تجهیز دومین استخر سرپوشیده شهرستان میانه، گفت: مسئولین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان باید تمامی همت و تلاش خود را در کنار پیگیری های صورت گرفته بکار گیرند تا این استخر تا دهه فجر امسال  افتتاح و به بهره برداری برسد.

نماینده میانه در بازدید از سایر امکانات این مجموعه ورزشی خواستار رسیدگی و احیای زمین چمن این مجموعه شد و افزود: متاسفانه به علت عدم مدیریت صحیح زمین چمن این مجموعه بلا استفاده و در حال حاضر جز رویش علف هرز و تخریب وسایل و امکانات هیچ عاید مثبتی برای شهر ندارد.

شیویاری خواستار نظارت و رسیدگی بیشتر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان میانه بر روی پروژه های عمرانی و جلوگیری از تخریب اموال مجموعه ورزشی کارگران شد.

مسئولین شهرستان میانه طی سالیان گذشته بارها قول بهره برداری از استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی کارگران را داده اند که به علت عدم تخصیص اعتبارات و نبود مدیریت و نظارت صحیح بخش عمده ای از امکانات این مجموعه بزرگ ورزشی در حال تخریب و از بین رفتن است.

111

222

333

444

555

666

777

888

999

010

011

012

013

014

015

016

017

018

019

020

021

022

023

024

025

026

027

028

029

 

 

1
1