- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۰۶/۱۴

استعفای دسته جمعی اعضای شورای شهر آقکند در اعتراض به بی توجهی مسئولین شهرستان

هنوز اقدامی از سوی فرمانداری میانه در این راستا انجام نشده و مردم و اعضای شورای این شهر منتظر پاسخ فرمانداری شهرستان هستند. 

5 عضو شورای شهر آغکند در اعتراض به کم لطفی مسئولین استانی و محلی در جریان افتتاح های هفته دولت در این شهر، دسته جمعی استعفا دادند. 

به گزارش صدای میانه به نقل از قافلان سسی در پی تاخیر و تعلل در حضور مسئولین در برنامه افتتاح های بخش کاغذکنان که برای روز 5شنبه هفته گذشته برنامه ریزی شده بود، اهالی تا ساعت 5 عصر منتظر حضور استاندار و مقامات شهری مانده اند ولی در کمال ناباوری آنها معاون استاندار با حضور در محل کارخانه تولید مواد آرایشی و بهداشتی ضمن افتتاح آن بلافاصله محل کارخانه را ترک و به تبریز برگشته و کل برنامه ریزی های سخنرانی و تدارکات آنها به هم ریخته است. 

در همین راستا فشار افکار عمومی و کم محلی مسئولین نسبت به برنامه ریزی در این شهر برای مراسمات هفته دولت، باعث استعفای دسته جمعی 5 عضو شورای شهر آغکند مرکز این بخش شده است. 

گزارش خبرنگار قافلان سسی حاکی از آن است که هنوز اقدامی از سوی فرمانداری میانه در این راستا انجام نشده و مردم و اعضای شورای این شهر منتظر پاسخ فرمانداری شهرستان هستند.

 

1
1