- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۰۶/۱۳

فرمند :لقب "ویژه" برای شهرستان میانه تاکنون هیچ سودی نداشته است

نماینده مردم میانه در مجلس با بیان اینکه ‌ میانه مشکلات و عقب‌ماندگی‌های زیادی دارد، گفت: میانه شهرستان ویژه است و این ویژه بودن شهرستان فقط به اسم است لذا هیچ قانونی راجع به ویژه بودن شهرستان‌ها وجود ندارد.

فرمند :لقب "ویژه" برای شهرستان میانه تاکنون هیچ سودی نداشته است‌

به گزارش صدای میانه به نقل از تسنیم، فردین فرمند در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان میانه که با حضور استاندار آذربایجان شرقی در فولاد میانه برگزار شد، با اشاره به اینکه مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان میانه مربوط به مدیرکل اداره امور مالیاتی نیست، اظهار داشت: کار این فرد جمع آوری مالیات است ولی برخی محدودیت‌ها دست و پای او را گرفته است که باید به جای تخریب به دنبال ارائه راهکار برای بازکردن اختیارات این فرد کنیم.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان میانه مشکلات و عقب ماندگی‌های زیادی دارد، افزود: میانه شهرستان ویژه است و این ویژه بودن شهرستان فقط به اسم است لذا هیچ قانونی راجع به ویژه بودن شهرستان‌ها وجود ندارد.

وی اضافه کرد: در کشور نام حدود 35 شهرستان را شهرستان ویژه گذاشته اند که این امر هیچ اثری ندارد، لذا فرماندار باید خودش با عملکرد ویژه خود باعث پیشرفت و ترقی شهرستان شود.

فرمند در آخر از تولیدکنندگان و صنعتگران شهرستان میانه خواست تا به طور کامل مشکلات خود را در نزد استاندار تشریح کنند و مسئولین هم به دنبال راه حل رونق و خروج این واحدها از رکود باشند.

1
1