- ارسال کننده: مجید وحیدنیا تاریخ: ۹۵/۰۶/۱۰

انیمیشن «شکار نور» "پیمان جهانفر" در دوازدهمین جشنواره بین المللی AOF امریکا

انیمیشن شکار نور پیمان جهانفر به بخش سینمای ایران دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی AOF امریکا راه یافت.

جشنواره فیلم Action On Film امریکا دوازدهمین سال خود را در حالی برگزار می کند که برای نخستین مرتبه بخشی خاص را به فیلمهای ایرانی اختصاص داده است .

ارم

این جشنواره با هدف برقراری ارتباط حرفه ای و مفید میان فیلمسازان و صنوف مختلف در سینما به شکل جهانی برگزار می گردد و طبق قوانین جشنواره تنها آثاری امکان حضور خواهند یافت که به هیچ وجه نگاه سیاسی و سیاه نمایی از ایران نداشته باشند.

فیلم های پذیرفته شده در بهترین سالنهای کالیفرنیا در منطقه مونرویا به نمایش در خواهند آمد و همچنین به رسم هرساله کتابچه جشنواره به شکل مستقیم در دسترس برترین پخش کنندگان جهان قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که دوازدهمین دوره این جشنواره از 2 الی 10 سپتامبر 2016 در امریکا برگزار می شود.

لیبیل

این انیمیشن به کارگردانی و نویسندگی پیمان جهانفر که به صورت سه بعدی توسط هنرمند توانمند شهرمان میلاد کریمی به سال 91 ساخته شده، قبلا نیز عناوین بسیاری از جشنواری های استانی و کشوری و بین اللملی کسب کرده است. 

ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به جامعه هنری، خصوصا به آقایان پیمان جهانفر گرامی و میلاد کریمی عزیز، و آرزوی موفقیت روز افزون برای هر دو بزرگوار، عناوین کسب شده توسط این انیمیشن را به اطلاع دوستان می رسانم: 

***********

تقدیر از سومین همایش فیلم کوتاه شهرستان میانه در سال 1391
برترین کارگردانی در جشنواره انجمن سینمای جوان بام ایران در استان چهار محال بختیاری شهر کرد در سال 1391راه یابی انیمیشن شکار نور به بخش مسابقه بین المللی سی امین جشنواره انجمن سینمای جوان تهران در سال 1391راه یابی انیمیشن شکار نور به بخش خارج از مسابقه نهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 ثانیه ای در سال 1391
سومین عنوان کارگردانی در بیستمین جشنواره هنر و ادبیات دینی پژوهشی و قرآنی دانشجویان دانشگاه آزاد ایران در سال 1394راه یابی به بخش مسابقه اولین جشنواره سراسری صد ثانیه سما لاهیجان در سال 1395راه یابی به بخش مسابقه دومین جشنواره سراسری استان گلستان در سال 1395


http://shortfilmsupport.com/fa/news/aof2016-04

1
1