- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۰۶/۰۶

رئیس ایمیدرو در فولاد آذربایجان چه گفت؟ تصاویر بازدید کرباسیان از مجتمع فولاد آذربایجان

دکتر مهدی کرباسیان معاون محترم وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل  سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) چهارشنبه مورخ ۹۵/۶/۰۳ از مجتمع فولاد آذربایجان بازدید به عمل آوردند.

مهندس شریفی مدیر عامل شرکت فولاد ایران، مهندس نجاتی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و تنی چند از مسئولین سازمان ایمیدرو ایشان را همراهی می کردند. که طی برنامه ریزی قبلی ابتدا از واحد احیاء مستقیم مجموعه سپس واحد ذوب ریخته گری و در نهایت واحد نورد مجتمع بازدید نمودند و پس از صرف نهار و اقامه نماز جلسه جمع بندی در محل سالن جلسات شرکت فولاد آذربایجان برگزار گردید.

جلسه با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید و نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران شروع شد و ابتدا آقای مهندس عظمایی مدیر عامل شرکت فولاد آذربایجان ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی، گزارشی اجمالی از روند فعالیت شرکت ارائه فرمودند، ایشان خاطر نشان ساختندکه با وجود تمامی مشکلات من جمله کمبود نقدینگی و منابع مالی و سایر موارد، با همت پرسنل سخت کوش و زحمتکش فولاد و مساعدت و همکاری های لازم از جانب ایمیدرو رسیدن به روزهای اوج و آرمانی شرکت فولاد آذربایجان دور از انتظار نیست و با تلاش بی وقفه پرسنل و مدیران شرکت شاهد پیشرفت مجموعه خواهیم بود.

در ادامه جلسه، دکتر کرباسیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا رجایی و با هنر و بزرگداشت و اقدام به خدمت گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان داشتند که با وجود مسایل و مشکلات در حوزه مدیریت کلان کشور و نیز با اشاره به بحث تحریم های گریبان گیر عمده صنایع نیز بود. خوشبختانه با عبور از بحران های ناشی از آن توانستیم تا حدودی بر مشکلات فائق آمده و راه را برای پیشرفت و ترقی هموار سازیم.

امروزه شاهد انعقاد قرارداد با شرکتهای خارجی در حوزه اکتشاف و استخراج از معادن کشور هستیم، ایشان از معادن به عنوان هدیه های خداوندی به کشور عزیزمان ایران اسلامی نام بردند و خاطر نشان ساختند که طرح فولاد میانه به عنوان یکی از چهار طرحی است تا آخر سال ۱۳۹۵ افتتاح خواهد شد و با راه اندازی طرح های سپید دشت، نی ریز، شادگان و فولاد میانه در افق ۱۴۰۴ ایران به عنوان قویترین تولید کننده فولاد در سطح منطقه مطرح خواهد شد. دکتر کرباسیان از زحمات، آقای مهندس عظمایی در حل مشکلات و مدیریت شایسته خود در انجام امورات شرکت فولاد آذربایجان قدر دانی و تشکر نمودند.

امید است با اتکال به خداوند منّان و در ظل تو جهات حضرت ولی (عج) شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش این شرکت باشیم.

تاریخ شهریور ۰۳, ۱۳۹۵

* * جزییات بیشتر در لینک "راه اندازی طرح آهن اسفنجی فولاد میانه تا ابتدای زمستان"

شرکت فولاد آذربایجان

 

 

 

 

1
1