- ارسال کننده: حسین قره داغی آچاچیلوئی تاریخ: ۹۵/۰۶/۰۳

اولین مجمع خیرین مدرسه ساز استان آذربایجانشرقی در کندوان کلنگ زنی مدارس جدید

اولین مجمع خیرین مدرسه ساز استان آذربایجانشرقی در اداره آموزش و پرورش منطقه کندوان در سالن اتاق جلسات اداره در شهر ترک سوم شهریورماه 95 برگزار شد.

در این جلسه نمایندگان مجمع های ادارات  شهرهای استان  و مهمانان از اداره کل استان حضور داشتند.مدیریت جلسه را مدیریت نوسازی و تجهیز مدارس استان بر عهده داشتند.بعداز مراسم خاص بخشدار محترم منطقه کندوان ضمن خوش آمد گویی به حاضران برگزاری این جلسه را در این منطقه به فال نیک گرفتند.و در مورد بافت منطقه و پراکندگی روستاهای منطقه صحبت کردند.و از تلاشهای آقای سینا فر در این مدت تشکر و قدردانی کردند.

آقای سینافر هم ضمن خوش آمدیی در مورد پراکندگی روستاها و مدیریت مجموعه و محرومیت این منطقه با توجه به وسعت آن در استان ،یاد آور شدند.این منطقه نیاز به نگاهای ویژه دارد.امیدواریم با همراهی مجموعه بتوانیم تلاشهای مضاعف را در حل این مشکلات انجام بدهیم.در مورد فعالیتهای انجام شده در منطقه و جذب و فعالیت خیرین در این راه توضیح دادند.

اکثر مدعوین مجمع از تلاشهای صادقانه و فعالیتهای آقای سینا فر رئیس اداره آموزش و پرورش کندوان تقدیر و تشکر ویژه داشتند.که در مدت مدیرت خود با همکاری بخشداری محترم کندوان در این فرصت گامهای اساسی را برای رفع محرومیت منطقه برداشته اند.بازسازی مدارس و جذب خیرین در بخش کندوان در این مدت و تاریخ مدیریت منطقه برای اولین بارخیلی چشمگیر بود.

در گذر زمان با جذب خیرین و معتمدان محل انشالله روزها و خبرهای خوشی را برای محرومیت زدایی منطقه در آینده شاهد خواهیم بود.

با حضور این بزرگواران  کلنک ساخت مدارس جدید روستاهای هندلان و روستای سوطی با حضور شوراهای این روستا و مردم به زمین زده شد.

(گزارش تصاویر بیشتررا، در مطالب بعدی مرور فرمایید)

میانه

 

میانه

 میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

 

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

 

 کلنک زنی مدرسه روستای سوطی اداره آموزش و پرورش منطقه کندوان

میانه

 

میانه

 

 

1
1