- ارسال کننده: حسین قره داغی آچاچیلوئی تاریخ: ۹۵/۰۵/۳۱

مگر میانه خبرنگار دارد

نقدی بر اتفاق خبرنگاران شهرستان میانه گله مند هستند

مطلب فوق را خواندم.خیلی خنده ام گرفت.ظاهرا میانه خبرنگاران زیادی دارد.ما خبر نداریم.اداره ارشاد خوب فهمیده است.که میانه خبر نگار ندارد.هر چه هست.بیشتر در سایه بزرگان و نمایندگان قلم فرسایی می کنند.بنابر این به جزء چند نفر به تعداد انگشتان خبرنگاری وجود ندارد.دعوت نکردنشان یک امر طبیعی است.و گرنه باید از نمایندگان قبلی هم به نوعی خبرنگار بودند.یا صاحب امتیاز و مجموعه ای برای خود دست و پا کرده بودند.دعوت می شدند.در آنصورت جایی در سالن ارشاد برای مهمانان باقی نمی ماند.

هر کسی دست به قلم شده است.خودرا به جرگه خبرنگاران چسبانده است.واقعا میانه چه بازاری است.برای خودشان گروههایی تشکیل دادند.و به قول بچه های کوچه بازاری برای همدیگه نوشابه باز می کنند.

خبرنگار کسی است.که خودش بزرگ باشه و بر وجودش خودش تکیه کند.هیچ کسی خودرا با وصله کردن به جایی و مکانی و شخصیتی و یا تکمیل گروه خاص ،نمی تواند خبرنگار باشد.با این رکوردهای ورزشی بجزء نشریه قافلان وخبرنگار صدا و سیما خبرنگاری ندیدم.

اگر کسی آدرس این خبرنگارهارا دارد.به من بدهد.تا منهم به جرگه خبرنگاری وارد شوم و از او مصاحبه بگیرم.خدارا چه دیدید .شاید ما هم خبرنگار شدیم.

میانه

 

 

1
1