- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۰۵/۳۰

سید شهاب الدین چاووشی متولد میانه گزینه مطرح برای استانداری زنجان

111

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از تسنیم، از زمان انتصاب استاندار زنجان به‌عنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از گزینه‌هایی همچون احمد حکیمی‌پور، نصرالله ابراهیمی، حمیدرضا شهبازی، علیرضا منادی و داوود کرمی، شهاب‌الدین چاووشی، مصطفی ناصری، سید محسن صادقی، امیری، حق‌شناس، محمدرضا حسن‌پور و سید افضل موسوی نام برده شده است.

"سیدمحسن صادقی" یکی از مدیران بومی استان زنجان کارشناسی ارشد روابط بین‌الملل و دکترای تاریخ سیاسی ایران را دارد که از جمله گزینه‌های جدی تصدی استانداری زنجان است. 

وی که ۳۰ سال سابقه مدیریت اجرایی را در سطح کشور دارد هم‌اکنون معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان‌رضوی و مدتی نیز معاون سیاسی و امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان بوده است.

از دیگر سوابق اجرایی این گزینه استانداری زنجان می‌توان به مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم قوه‌قضائیه، مدیرکل اطلاعات استان یزد، مدیرکل امنیتی وزارت کشور و مشاور رئیس سازمان حمایت از سرمایه‌گذاری وزارت اقتصادی و دارایی اشاره کرد.

وی در برهه‌ای نیز مشاور حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری فعلی و وزیر اسبق کشور بوده است.

صادقی همچنین در تدوین برنامه‌های پنجم و ششم نیز نقش داشته و در کمیته‌های دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی نیز عضو است، از سوابق دانشگاهی وی نیز می‌توان به ۲۰ سال تدریس در دانشگاه‌های کشور اشاره کرد.

"سید شهاب‌الدین چاووشی" نیز که متولد شهر میانه بوده  هم اکنون معاون سیاسی و امنیتی استاندار تهران است.

وی که به‌عنوان یکی از گزینه‌های جدی استانداری زنجان مطرح است فرمانداری کرج و چند شهرستان دیگر را نیز بر عهده داشته است و در حوزه دانشگاه نیز استاد علوم سیاسی است.

 شنیده‌های جدید حاکی از آن است که تا به امروز  لیست ۱۸ نفره  برای استانداری زنجان مورد بررسی قرار گرفته است؛ باید منتظر ماند و دید روز چهارشنبه استاندار زنجان در جلسه هیئت دولت معرفی می‌شود یا باید همچنان در انتظار بررسی‌ها باشیم.

1
1