- ارسال کننده: رضا عباسی اقدم تاریخ: ۹۵/۰۵/۲۹

رتبه سوم جشنواره بین المللی خورشید ولایت برای فیلم سازان دانش آموز دبیرستان شهدای فرهنگی میانه

مراسم اعلام نفرات برتر و اهدای جوایز هشتمین دوره جشنواره بین المللی خورشید ولایت مردادماه 95 در مشهد برگزار شد و دانش آموزان دبیرستان دوره اول شهدای فرهنگی در رشته فیلم کوتاه رتبه سوم این جشنواره را کسب نمودند.

مشخصات اثر:

فیلم کوتاه: بخاطر دل طوبی/ کارگردان: حسام نصیری و آرمان کریمخانی / تصویربردار: افشین فتحی/  موفقیت: کسب رتبه برتر جشنواره دانش آموزی کشوری + کسب رتبه سوم جشنواره بین المللی خورشید ولایت

فیلم کوتاه1    فیلم کوتاه2   فیلم کوتاه3

یادآوری می گردد این جشنواره برای دانش‌آموزان داخل کشور در دوره ابتدایی فقط در رشته‌های دلنوشته، نقاشی و خوشنویسی (خط تحریری) و در دوره‌های متوسطه در همه رشته‌ها (دلنوشته، نقاشی، خوشنویسی، داستان کوتاه، شعر، عکاسی و فیلم کوتاه، وبلاگ و سرود) برگزار شد ، همچنین فارسی زبانان خارج از کشور نیز می توانستند در همه مقاطع تحصیلی با ارسال آثار در رشته‌های شعر، دلنوشته، قصه و وبلاگ در این جشنواره شرکت کنند.

بنا به اظهار مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی، مجری این جشنواره، بیش از 300 اثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره از 17کشور مختلف دنیا و بیش از 900 اثر هم در دو رشته شعر و دلنوشته از فرهنگیان کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی با اشاره به ارسال 60 هزار اثر فرهنگی با محوریت امام رضا(ع) و تبیین سیره رضوی از سوی دانش‌آموزان اظهارداشت: پس از داوری اولیه آثار در مراکز آموزش و پرورش در مجموع 8 هزار و 500 اثر برگزیده به دبیرخانه برگزاری این جشنواره ارسال شد.

مدنی خاطرنشان کرد: پس از داوری نهایی آثار ارسالی 70 اثر برگزیده در رشته های مختلف دانش آموزان مدارس داخل کشور و سه اثر برگزیده از دانش‌آموزان کشورهای «اسلوونی»، «لبنان» و «ژاپن» انتخاب شد.

این موفقیت ارزشمند را به دانش آموزان و نیز خانواده آنها تبریک گفته و آرزوی موفقیت بیشتر داریم.

لازم است از راهنمایی ها و حمایت های آقای شهرام نجفی، معاون پرورشی مدرسه، آقای قاسمی، کارشناس فرهنگی هنری اداره و نیز آقای پیمان جهانفر، هنرمند ارزشمند شهرمان، در کسب این موفقیت به نیکی یاد نماییم.

با احترام؛ مدیریت دبیرستان دوره اول شهدای فرهنگی

1
1