- ارسال کننده: ناصر سرچمی تاریخ: ۹۵/۰۵/۲۸

متن تبریک به مناسبت روز آزادگان(بازگشت آزادگان به کشور)

جناب آقایان منوچهر مکفی و حاج بهمن نظری عزیز

آزادگان سرافراز دفاع مقدس

سلام علیکم

ایران اسلامی دوران سخت و طاقت فرسای جنگ تحمیلی را با عزت و اقتدار پیمود، ایرانی که زنان و مردان غیور آن برای فردای بهتر با دل و جان در مقابل دشمنان ایستادند...ایرانی که جوانان ان در برابر آتش سراسر خشم دشمن سینه سپر کردند...ایرانی که مردمانش برای استقلال و آزادی جان خود را تقدیم انقلاب کردند...ایرانی که مردمانش به ندای رهبر خود لبیک گفتند و تا پای جان برای شرف و ناموس خود، برای عزت و سربلندی خود و برای امنیت و آسایش خود در برابر نامردان تاریخ ایستادند...

ایرانم ، ای وطنم، ای سرزمین مقدس ، بنگر به غیرت و جان فشانی مردمانت ...بنگر به زنان و مردان دلیرت...بنگر به مردمانت که چگونه تا اخرین نفس در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند...بنگر به شهدای گرانقدرت که چگونه با خون خود انقلاب اسلامی را به سرمنزل مقصود رساندند... بنگر به آزادگان سرافرازت که چگونه سختی ها، مشقت ها، رنج ها و دوری ها را در راه دفاع از مرزهایت تحمل کردند...

درود بر شما آزادگان عزیز که با تحمل شکنجه ها و صبر و بردباری در برابر سختی های دوران اسارت در زندان های مخوف رژیم بعث آن هم در فضایی آکنده از عطر کربلای حسینی سرزمینی که هنوز طنین زنگ کاروان اسیران اهل بیت را در یاد و خاطره خود دارداز نخستین سپیده های بازگشت به وطن تاکنون همواره منشاء خیر، برکت و سربلندی بوده اید.

اینجانب این روز عزیز را به شما تبریک عرض نموده ، از خداوند منان برای جنابعالی و خانواده محترمتان که همواره یار و یاورتان بوده اند آرزو ی سلامتی و توفیق را دارم.

امید است با عنایت معبود بی همتا و پیروی از رهنمودهای مقام عظمای ولایت در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس اسلامی موفق و موید باشید.

ناصر سرچمی

1
1