- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۰۵/۲۴

درخواست استیضاح شهردار میانه تقدیم رئیس شورای اسلامی شهر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، طبق شنیده ها و نشر برخی اخبار در وب سایت های محلی مبنی بر امضاء طرح استیضاح  توسط ۳ تن از اعضای شورای شهر میانه و ارجاع آن به دبیرخانه شورا، احد یوسفی رئیس شورای اسلامی شهر میانه در گفتگو با خبرنگار میانا ضمن تایید این خبر، گفت: هنوز این نامه را ندیده ام و اطلاعی از محتوای آن ندارم.

با تایید این خبر توسط رئیس شورای اسلامی شهر میانه طبق قانون باید در عرض ۱۰ روز جلسه استیضاح جلیل خرده فروش شهردار میانه برگزار شود.

شهرداری میانه در سال ۱۳۱۴ شمسی یعنی ۸۱ سال پیش تأسیس یافت و عبدالله خان انصاری به عنوان نخستین شهردار میانه منصوب شد و به مدت ۷۸ ماه بر اریکه شهرداری میانه تکیه زد تا هم به عنوان نخستین شهردار میانه و هم پرسابقه ترین شهردار میانه همواره در تاریخ میانه ثبت گردد.

پس از آن شهرداران عمر کوتاهی داشتند و پس از روی کار آمدن شوراهای شهر عمر شهرداران در تمامی شهرهای کشور رو به افول گذاشت و گاهی به سال هم نرسید.

در این میان جلیل خرده فروش با رسیدن به سابقه ۶۶ ماه تصدی شهرداری به عنوان دومین شهردار تاریخ میانه ثبت می شود و از شهرداران پرسابقه دهه های دور مانند مجید احسانی و باقر اشتری پیشی می گیرد.

1
1