- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۰۵/۲۴

کشف 900 بطری مشروبات الکلی در یک گاوداری ترکمانچای و 2100 حلقه لاستیک خارجی قاچاق در میانه

به گزارش صدای میانه؛ فرمانده انتظامی شهرستان میانه از کشف بیش از 2 هزار حلقه لاستیک خارجی قاچاق در شهرستان میانه خبر داد.

سرهنگ"هاشم شعفی"در تشریح این خبر گفت: مأموران ایست و بازرسی شهید فرجی در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق در مبادی ورودی و خروجی شهرستان ،به یک دستگاه خودروی تریلر و دو  دستگاه کامیون مظنون  و جهت بررسی متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی ازخودروهای توقیف شده ، 2180 حلقه لاستیک خارجی قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 600  میلیون ریال را که فاقد هرگونه اسناد گمرکی بود را کشف و رانندگان خودروها را نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه در پایان گفت : اجرای این گونه طرح ها یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا به منظور رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است و در اجرای این هدف ، همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش ها با نیروی انتظامی الزامی است.

**************************

تعداد 914 بطری مشروبات الکلی خارجی در یک گاوداری در ترکمانچای کشف شد.

به گزارش صدای میانه به نقل از میزان، دادگاه عمومی بخش ترکمنچای اعلام کرد که تعداد 914 بطری مشروبات الکلی خارجی از یک گاو داری در حومه شهر، توسط گشت انتظامی بخش ترکمانچای کشف و ضبط شد و مراحل تشکیل پرونده و رسیدگی در شعبه اول دادگاه ترکمانچای در حال انجام است.

1
1