- ارسال کننده: کانون فرهنگی و تربیتی خاتم الانبیاء (ص) شهرک شهید تاریخ: ۹۵/۰۵/۱۹

افتخاری دیگر در عرصه ورزشی برای کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء (ص) شهرستان میانه

برای تجلیل از مقام شامخ شهدای مدافع حرم، مسابقات انتخابی استان آذربایجان‌شرقی به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری تبریز برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی، براساس رایزنی رنجبرپور (رییس هیات تکواندو استان) با سهرابی (مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری تبریز)، باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری تبریز میزبانی این مسابقات را بر عهده گرفت که مسابقات انتخابی تکواندو نونهالان استان در گروه مردان با 137 تکواندوکار از 9 شهرستان تبریز، میانه، شبستر، مرند، آذرشهر، جلفا، سراب، عجبشیر و ملکان در سالن خانه تکواندو شهرداری تبریز برگزار گردید. 

در ابتدای شروع رقابت‌ها رییس هیات تکواندوی استان ضمن تجلیل از جان‌فشانی شهدا در راه اسلام و دین به اهمیت و ارزش دفاع از حرم پرداخت و دفاع از حرم را دفاع از حریم ولایت نامید.

 در این مسابقه که در روز جمعه مورخه 95/05/08 برگزار گردید برادر حامد اصغری و محمد رضا رحمانی در پی تلاش های ارزشمند خودشان به ترتیب در وزن ششم و پنجمموفق به کسب مقام اول و سوم گردیده و شایسته احراز مدال طلا و برنز گردیدند.

این موفقیت بزرگ  را خدمت ایشان و خانواده های محترمشان تبریک عرض میکنیم.

ان شاء الله  که در تمام عرصه های زندگی و ورزشی حائز رتبه ممتاز باشند.

لازم به ذکر  است  که برادر حامد اصغری قبل از این نیز در مسابقات آسیایی چین تایپه  و مسابقات جهانی کره  به ترتیب موفق به کسب مدال خوشرنگ طلا و برنز شده بود.

برادر حامد اصغریبرادر محمد رضا رحمانی

1
1