- ارسال کننده: حسین قره داغی آچاچیلوئی تاریخ: ۹۵/۰۵/۱۶

سفر26 روزه برای صعود به دماوند با دوچرخه های سایکل توریستی

دقایقی پیش از تهران با قطار به میانه رسیدم.در این مدت برای اولین بار در جهان با دوچرخه های سایکل توریستی از تهران تا دماوند رکاب زدیم و بر گشتیم.در این بین دوستان عزیزی هم مارا در کار خیر بازسازی دبستان قنبر هفت چشمه یاری کردند.تا این کارشان در گذر زمان یادی از چهار رامرد تاریخ ایرانی باقی بماند.هر چند فرهنگ عمومی جامعه و گروههای اجتماعی کج و مریضش چنین جسارتی را بر نتابند.اما راهی برای گریز از باورش نخواهند داشت.

با دوچرخه خالی خیلی از دوستان اقدام به چنین کاری کرده اند.اما تا حالا با دوچرخه های سایکل توریستی و بار همراه با آن همه دشواری انجام نگرفته بود و در نوع خودش یک کار اولی بود.در فرصت مناسب اتفاقات و صعود همراه با مطالب و عکس ها و فیلم تقدیم خواهد شد.

طبق معمول اعضاء گروه افتخاری بدون حمایت ارکان و سازمانی و... بدون پشتیبانی این کارش را به تاریخ افتخارات فرزندان ایران زمین تقدیم کرد.هر گونه ادعا و یا تمسخر و چالشی از طرف هر گروه و نفری مثل آب در هاونگ کوبیدن خواهد بود.و هیچ تاثیری بر رادمردی اعضاء صعود کننده نخواهد داشت.

اعضا صعود کننده با دوچرخه های سایکل توریستی و بار همراه 90 کیلو

1- محمد پاسخی رکابزن بین المللی و مرد جسور آستانه اشرفیه و کارمند رسمی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

2- محمد امین ذکریا جوان رکاب زن بین المللی و لیدر تور گردشگری از تهران

3- سید مسعود طباطبایی جانباز و پدر سایکل توریست ایران و موسس گروه انسانهای سبز و رکوردار دور سوم رکابزنی استانهای کشور

4- حسین قره داغی رکابزن بین المللی و دارنده 14 رکورد در 14 ماه به همراه چند رکورد ویژه دیگر منجمله ساخت اولین دوچرخه و یدک آبی جهان با بطری های خالی آب معدنی

میانه

1
1