- ارسال کننده: سعید انگوتی گلنگدری تاریخ: ۹۵/۰۴/۳۰

مردم ومسئولین(بانک صنعت ومعدن وبانک سرمایه)

 شهرستان میانه دارای 5شهرک صنعتی می باشد وبرای رونق بخشیدن به تولید واشتغالزایی ولبیک به فرامین مقام معظم رهبری سال جاری را سال اقتصاد مقاومتی واقدام عملی نامگذاری نموده الزاما می بایست مسئولین ،زیرساختهای لازم را برای این امر هم فراهم نمایند .

دراین میان تاسیس بانک صنعت ومعدن وسرمایه با تلاش شبانه روزی یکی از نمایندگان قبلی ،گامی بزرگ دراین راستا  بود ولی متاسفانه اخیرا مسئولین بانک صنعت ومعدن استان ظاهرا بدون هماهنگی بامسئولین شهرستان اقدام به تعطیلی بانک مورد نظر نموده ومعاونت محترم استاندار وفرماندار ویژه میانه از موضوع مطلع وازجابجایی وسایل آن جلوگیری کرده است که بدین وسیله از زحمات ایشان کمال تشکر را داریم.

ضمنا بانک سرمایه نیز که 70% سهام آن متعلق به فرهنگیان محترم بود برای حمایت  وحفظ قداست ایشان واعطای بی واسطه وسریع تسهیلات به وی تاسیس شده بود یک شبه تعطیل گردید .

دراین میان دردناکتر ازهمه بلاتکلیفی ساختمان مجتمع تصویر برداری بیمارستان خاتم الانبیائ می باشد که نگرانی وسردرگمی مردم را به همراه دارد.

کاهش ولتاژ برق شهرک صنعتی کاغذ کنان از 30به 7 نیز یکی از شاهکارهای جدید مسئولین مربوطه می باشد این درحالیست که مسئله بیکاری دراین بخش بیداد می کند.

اولا از نمایندگان محترم انتظار می رود ازحقوق موکلان خود جهت آبادانی شهر ستان دفاع کنند.

وهمچنین از فرماندار عزیز وامام جمعه محبوب خواهشمندیم ترتیبی اتخاذ فرمایند که  جهت حفظ منافع ملی شهرستان وارج نهادن به مردم ولایت مدار مستقیما برای حل وفصل موضوع دخالت نمایند.

دوما: از صاحبان قلم واندیشه نیز عاجزانه استدعا داریم سکوت حاکم را شکسته ودربرابر این بی مهریها بی تفاوت نباشند.

1
1