- ارسال کننده: رضا عباسی اقدم تاریخ: ۹۵/۰۴/۲۷

اداره آب میانه تهدید می کند!

اداره آب میانه تهدید می کند!

t  اصل قضیه: قبض آب به دستم رسیده با مهلت 16 تیرماه. 15 تیرماه هم آن را پرداخت کرده ام. 13 تیرماه اخطاریه ای صادر شده است با مهر "اخطار قطع جریان آب" !! و اما چند سوال:

1-    بر اساس کدام قانون و مصوبه اداره آب اجازه دارد وارد حریم خصوصی مردم شده و کنتور آب را قطع نماید؟

2-    در آپارتمان ها موزّعین اداره آب قبض ها را دم در آپارتمان گذاشته و به حال خود رها می کنند. آیا اداره آب وظیفه ندارد تا قبض را به خود مشترک تحویل نماید؟ وقتی قبض ها در ورودی یک آپارتمان گذاشته می شود و احتمال گم شدن هست، مشترک چگونه باید از رسیدن قبض خبردار شود؟

3-    آیا این انتظار نابجایی است که موزّع باید قبض را دم در منزل هر مشترک تحویل دهد؟ مگر قبض های یک کوچه  را به اولین خانه هر کوچه تحویل می دهند؟!

4-    آیا تهدید قطع آب برای یک مشترک به صرف یک دوره تأخیر در تسویه، قانونی است؟ آیا موزّع اداره آب قبض را به مشترک تحویل داده است که تأخیر را بر نمی تابد و تهدید می کند؟ وقتی قبضی به من مشترک داده نشده، تهدید چه مفهومی دارد؟

5-    آیا این تهدید مصداق تشویش اذهان و ملتهب نمودن جامعه نیست؟ آیا اداره آب در کنار این فعالیت ها، برنامه ای هم برای بهبود وضعیت آب مردم دارد؟ چرا مردم برای یک لیوان آب به آچاچی و آب چشمه و آب معدنی رو آورده اند؟ چرا آب لوله کشی میانه را حتی برای چای نیز نمی توان مصرف کرد؟

از طرف: یک مشترک آپارتمان نشین در فرهنگیان

 

1
1