- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۰۴/۱۱

استعفای فردین فرمند از نمایندگی مجلس دهم؟!

استعفای فردین فرمند از نمایندگی مجلس دهم؟!

فرمند نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی از اعمال سلیقه برخی رؤسای شعب در انتخاب افراد برای حضور در کمیسیون‌ها انتقاد کرد.

به گزارش صدای میانه به نقل از  میانا، دکتر فردین فرمند در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان میانه در سال جاری در راستای مقاومتی کردن اقتصاد افزود: باید کمر همت بسته و با رهبری و رهنمودهای مدبرانه ولی فقیه به پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی در جامعه کمک کنیم که در این خصوص مدیران و مسوولین اجرایی باید به اجرای امور پرداخته و نمایندگان مجلس نیز بر اجرای این امور نظارت کنند.

وی با بیان اینکه اگر آذربایجان الگوی اقدام و عمل شده تاکید کرد: میانه نیز باید الگوی آذربایجان باشد زیرا این شهرستان دارای امکانات و پتانسیلهای بالایی است.

فرمند ارائه راهکار برای درآمدزایی در شهرستان با مطالعه مقایسه ای بین شهرستانهای دیگر را سبب توسعه خوانده افزود: اگر در این شهرستان امکانات دو شهرستان به طور مثال بستان آبادو هشترود باشد به طور قطع با توجه به وسعت و جمعیت منطقه موفق عمل کرده ایم که امیدواریم با ارائه این آمار مقایسه ای میزان جلب امکانات به شهرستان مشخص شود.

فرمند در این جلسه با اشاره به بازمدن خود در راه یابی به کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و عضویت در کمیسیون اصل نود، گفت: مدرک تخصصی بنده در زمینه انرژی می باشد و مطمئناً جای بنده کمسیون انرژی است نه اصل ۹۰ که تا آخرین لحظه پیگیر ورود به کمیسیون تخصصی در حیطه تخصص و سابقه کاری خود خواهم بود.

وی با انتقاد از این مسئله که متاسفانه در سایه برخی اعمال سلیقه ترکیب بسیاری از کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی متناسب با مدرک و سابقه و تخصص افراد نیست، افزود: اگر نتوانم به کمیسیون انرژی راه پیدا کنم مطمئناً استعفاء خود را تقدیم مجلس خواهم کرد.

فرمند  با استناد به ماده ۴۰ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، افزود: این ماده مقررات تعیین اعضای کمیسیون‌ها را مشخص می‌کند، که روسای شعب چند روز پیش سوگند یاد کردند که براساس این آیین‌نامه عمل خواهند کرد که متاسفانه عملکرد آنان طور دیگری بوده است.

1
2
1 2