- ارسال کننده: حسین قره داغی آچاچیلوئی تاریخ: ۹۵/۰۴/۰۸

در مسیر صعود به دماوند دوستان تهرانی را زیارت خواهیم کرد

بامید خدا روز دوشنبه مورخه 95/4/28 از خیابان خلیج فارس تهران به همراهی دوستان بخصوص آقای محمد پاسخی و آقای سید محمد امین ذکریا و آقای محمدرضا مومنی با دوچرخه های سایکل توریستی و تجهیزات کامل استارت خواهیم زد.اولین محل بمدت یکساعت در میدان آزادی خواهیم بود.بعداز آن دوباره در پارک دانشجو بمدت یکساعت توقف خواهیم کرد.بعداز آن آخرین توقف ما درپایانه هم بمدت یکساعت خواهد بود.دلیل توقف ما در این سه مسیر دیدار با دوستان سایکل توریست و همنورد و یاران دبستان قنبر هفت چشمه و...خواهد بود.بدلیل زمان کم فقط به این سه توقف در تهران اکتفا خواهیم کرد.البته امکان دارد این زمان طولانی بیشتر شود.

بعداز آخرین توقف تا امامزاده هاشم رکاب خواهیم زد.شب را در کنار این محل شب مانی را انجام خواهیم داد.روز سه شنبه از امامزاده هاشم تا مسجد صاحب الزمان گوسفندسرا رکاب خواهیم زد.شب را در این محل استراحت خواهیم کرد.تا پدر سایکل توریست ایران جناب آقای سید مسعود طباطبایی که از رامسر به عشق حبیب محبیان رکاب می زندبه جمع ما اضافه شود.طی این مسیر اولین و دردناک ترین مسیر رکابزنی خواهد بود.

روز چهارشنبه از گوسفند سرا تابارگاه سوم را طی خواهیم کرد.رکابزنی در این مسیر امکان پذیر نخواهد بود.بنابر این دوچرخه بدست با تجهیزات کامل بالا خواهیم رفت.البته بعضی جاها در مسیرهای کوتاه شیطنت خواهیم کرد و پا به رکاب خواهیم شد.

روز پنجشنبه از بارگاه سوم به قله دماوند بام ایران با دوچرخه کامل سایکل توریستی صعود خواهیم کرد.تا اولین گروه ویژه سایکل توریستهای ایران و جهان باشیم که با تجهیزات کامل بعداز رکابزنی جاده های ایران و خارج از ایران جشن ویژه را در بلندترین نقطه ایران با حضور دوستان و همنوردان برگزار خواهیم کرد.در اقدام نمادین و با برنامه خاص و کوچک جشن خواهر خواندگی روستای هفت چشمه بخش کندوان میانه را با دماوند زمزمه خواهیم کرد.

دربرگشت تا دامنه کوه را با نخ سفید رنگی و قابل تجزیه تا پای دماوند را نخ پیجی خواهیم کرد.تا این خاطره با رکورد ویژه همیشه در یادها باقی بماند.

 

در حین برنامه با توجه به هدف گروه در اهداف خیریه برای بازسازی دبستان قنبر هفت چشمه کمک مالی جمع خواهیم کرد.تا در امتداد بازسازی مدرسه از سال 93 ،این سری برای بازسازی بیرون مدرسه و اتمام روند زیبای همراهی خیرین و همنوردان و هم رکابان  و ورزشکاران و...تلاش کنیم.تا مهرماه به اتمام رسانده و در آبانما ه جشن ویژه اتمام بازسازی مدرسه را بزرگزار کنیم.

لازم بذکر است با آماده سازی کمپ اولامای نیکان روستای هفت چشمه در یک منطقه کوهستانی با نیم نگاه به سبلان و بزقوش و قافلانکوه و آبشار زیبای شرشر و منطقه ییلاقی اولاما از سال گذشته ،در خدمت همنوردان و دوچرخه سواران و خیرین و هم وطنان و...،مجانی و با نگاه انساندوستانه ،در تمام فصول سال بجزء تابستان هستیم .

حسین قره داغی

معلم داوطلب خدمت درروستای هفت چشمه

و سایکل توریست بین المللی 

میانه

 

میانه

میانه

میانه

میانه

 

1
1